اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت هفته سلامت صورت گرفت

برپایی ایستگاه فرهنگی «آب، سلامتی و زندگی» در متروی شهرری

به‌مناسبت هفته سلامت، ایستگاه فرهنگی «آب، سلامتی و زندگی» در ایستگاه متروی شهرری برپا شد.

برپایی ایستگاه فرهنگی «آب، سلامتی و زندگی» در متروی شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز و همزمان با فرا رسیدن روز جهانی بهداشت، نمایشگاه هفته سلامت با مشارکت آبفای منطقه شش تهران (جنوب تهران) و ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط با حوزه سلامت شهری در ایستگاه متروی شهرری برپا شد.

این گزارش حاکی است، در این نمایشگاه که به همت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری منطقه 20 تهران برگزار شد، کارشناسان فرهنگی و مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه شش تهران (جنوب تهران) با برپایی ایستگاه فرهنگی، ضمن ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و آموزش روش‌های صرفه‌جویی، نقش آب را در سلامت و بهداشت فردی و اجتماعی یادآور می‌شوند.

بهره‌گیری از ظرفیت‌های ایستگاه رادیو سلامت و پخش شعارهای صرفه‌جویی در طول برپایی نمایشگاه، حضور عروسک قطره، تبلیغات محیطی، نصب بنر و پلاکارد صرفه‌جویی و سلامت و توزیع پوستر و هدایای تبلیغی از قبیل کتاب آب و خواب، تقویم آموزشی فرزند صالح و گردونه از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های ایستگاه فرهنگی «آب، سلامتی و زندگی» در نمایشگاه هفته سلامت است.

انتهای پیام/2462/س/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول