اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شهردار منطقه 20 شهر تهران:

دهکده سلامت در منطقه 20 برپا می‌شود

قائم مقام شهردار منطقه 20 شهر تهران از برپایی دهکده سلامت در مرکز ری‌شناسی خبر داد.

دهکده سلامت در منطقه 20 برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اصغر عطایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به شعار سال سازمان جهانی بهداشت (WHO) با عنوان «یک عمر سلامت با خودمراقبتی» اشاره کرد و افزود: به‌منظور جلب مشارکت شهروندان برای توجه به نقش سلامت و تحقق جامعه‌ای سالم، 500 ویژه برنامه سلامت‌محور پیش‌بینی شده است و شهروندان می‌توانند از خدمات پزشکی و مشاوره‌ای که از طریق سراهای محله، مرکز ری‌شناسی و مراکز فرهنگی به‌صورت رایگان ارائه می‌شود، استفاده کنند.

وی در ادامه به برپایی دهکده سلامت در مرکز ری‌شناسی اشاره کرد و افزود: ویزیت رایگان توسط پزشکان متخصص، تست قند و کنترل فشارخون، شنوایی‌سنجی، ارائه مشاوره‌های روانشناسی و تغذیه از جمله خدماتی است که از ابتدای اردبیهشت ماه به مدت یک هفته به شهروندان ارائه می‌شود.

عطائی با اشاره به اینکه در اجرای ویژه برنامه‌های مناسبتی هفته سلامت از تمام ظرفیت‌های کانون‌های اجتماعی حوزه سلامت استفاده می‌شود، اظهار داشت: جشنواره غذاهای سالم، تقدیر از فعالان عرصه سلامت در محلات، برگزاری مسابقات شهروندی و ده‌ها عنوان برنامه دیگر از جمله فعالیت‌های این هفته است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 به اجرای ویژه برنامه‌های سلامت‌محور ویژه دانش‌آموزان در مدارس نیز اشاره کرد و افزود: برپایی تورهای سلامت، برپایی دوره‌های آموزشی و نواخته شدن زنگ سلامت از فعالیت‌های مدیریت شهری منطقه 20 در مراکز آموزشی است.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول