اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تعلیم و تربیت سپاه زابل:

دوره آموزش مربی امر به معروف و نهی از منکر در زابل برگزار شد

مسئول تعلیم و تربیت سپاه زابل از برگزاری دوره آموزش مربی امر به معروف و نهی از منکر در زابل خبر داد.

دوره آموزش مربی امر به معروف و نهی از منکر در زابل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، حسین نکویی اظهار داشت: دوره آموزش مربی امر به معروف و نهی از منکر ویژه فرماندهان واحدهای دانش آموزی به مدت دو روز در دبستان شاهد شهرستان زابل برگزار شد.

وی افزود: در این دوره مباحثی از قبیل روش‌های هفت گانه امر به معروف و نهی از منکر، اصل موفقیت در امر به معروف و نهی از منکر، نقد و بررسی افکار ضد دینی و آموزش بیان آن برای دانش آموزان، ضرورت‌های موفقیت در امر به معروف و نهی از منکر، علل گرایش جوانان به فرهنگ غربی و چگونگی ارتقای جذابیت آموزه‌های دینی مدارس، آسیب‌ها و تهدیدهای مدارس، آشنایی با نحوه برخورد با مروجین افکار غربی و ضد دینی در مدارس و نکات مهم در امر به معروف و نهی از منکر زبانی توسط اساتید و مدرسان برجسته پشت سرگذرانده شد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه زابل اذعان داشت: در پایان به افرادی که در آزمون حد نصاب نمره قبولی بگیرند گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

نکویی متذکر شد: امر به معروف و نهی از منکر زبانی از رایج‎ترین و موثرترین راه‎های امر و نهی به شمار می‎رود و بسیاری از چالش‌ها و مشکلات و موانع عمل و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در قبول و پذیرش از سوی مخاطبان با رعایت اصول امر به معروف و نهی از منکر زبانی از بین می‌رود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در امر به معروف و نهی از منکر زبانی باید نکاتی از قبیل شیوایی در بیان، صراحت، اختصار و متانت را رعایت کنیم.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول