به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، پرویز شعبانی صبح امروز در آیین تقدیر از دستاندرکاران تسهیلات سفر بخش دلوار اظهار داشت: طی 20 روز خدمتدهی به مسافران و گردشگران در بخش دلوار بیش از 100 نفر با ستاد تسهیلات بخش در قسمتهای مختلف از جمله نظافت، راهنمایی، امداد و نجات و خدمت عمومی همکاری داشتند که جای تشکر و قدردانی دارد.
سرپرست بخشداری دلوار با اشاره به اینکه هیچگونه حادثهای برای مسافران در بخش دلوار در تعطیلات نوروزی اتفاق نیفتاده گفت: در ایام تعطیلات نوروزی هیچگونه حادثهای برای مسافران و گردشگرانی که بخش دلوار را برای مسافرت خود انتخاب کرده بودند، نیفتاد.
وی افزود: هر چند ممکن است در بعضی موارد ضعفی نیز وجود داشته باشد ولی باید با سعی و تلاش بیشتر نقاط ضعف در سالهای آینده به نقطه قوت تبدیل شوند.
عزیزالله ندری شهردار دلوار نیز با اشاره به اینکه همه عوامل خدماترسانی شهرداری در خدمت مهمانان نوروزی بودهاند، ابراز کرد: این افراد خدمتی بزرگ به بخش دلوار و استان بوشهر کردند چراکه با کار خوب خود توانستند تا حدود زیادی بخش دلوار و استان بوشهر را به مردم سایر نقاط کشور معرفی کنند.
شهردار دلوار افزود: آنچه باید گفت این است که در مجموع نسبت به سالهای گذشته خدماتی بهتر و با کیفیت بیشتری به مهمانان و مسافران نوروزی در این بخش ارائه شد که امیدوارم این امر موجب جذب بهتر و بیشتر گردشگران و مهمانان در سالهای آینده شود.
وی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز بوشهر به خاطر تهیه کلیپی در خصوص دلوار و پخش در چند استان کشور تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه علی نعمتی رئیس شورای شهر دلوار نیز گزارشی از عملکرد شورای شهر در خصوص ساماندهی و برنامهریزی تسهیلات سفر بخش دلوار به این مراسم ارائه کرد.
انتهای پیام/66006/خ30/ف4004