اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام زن

نمایشگاه توانمندی‌های زنان شهرکرد برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های زنان در شهرکرد خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه پوشش و فرهنگ زن بختیاری از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته است.

نمایشگاه توانمندی‌های زنان شهرکرد برگزار می‌شود

فاطمه دوستی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) اسوه و نمونه‌ای برای زنان مسلمان است، به طوری که پیامبر وی را بانوی بانوان جهان از آغاز خلقت تا پایان روزگار و بهترین زنان جهان خواند.

وی افزود: حضرت فاطمه در شرایط اجتماعی و سیاسی دشوار صدر اسلام و با وجود کار زیاد خانه‌داری و مسئولیت سنگین تربیت فرزندان، هیچگاه از حضور در اجتماع و انجام وظیفه خطیر تربیت بانوان اسلامی در مجالس درس و انتقال مفاهیم و آموزه‌های اسلامی به آنها غافل نبود.

دوستی از برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا (س) در هفته گرامی‌داشت مقام زن در این استان خبر داد و گفت: یکی از عوامل اساسی در تکامل انسان، عنصر الگو است و این هفته فرصت مغتنمی است که با تمهیدات مناسب و برنامه‌ریزی شایسته در جهت تبیین نقش زنان در جامعه و الگوسازی هدفمند حرکت شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با تغییر شرایط و اقتضائات زمان محدودیتی در الگوگیری از حضرت زهرا پیش نمی‌آید و می‌توان با حفظ اصول ثابت دین، از حضرت زهرا الگویی برای اقشار مختلف ساخت.

این مسئول از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های زنان در شهرکرد خبر داد و یادآور شد: برگزاری نمایشگاه پوشش و فرهنگ زن بختیاری، کارگاه‌های آموزشی و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته است.

انتهای پیام/68006/ب20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول