اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر خارگ خبر داد

3 میلیون تومان، بودجه 6 ماهه آموزش و پرورش خارگ

عضو شورای شهر خارگ گفت: در 6 ماهه نخست سال گذشته تنها 3 میلیون تومان بودجه برای آموزش و پرورش خارگ در نظر گرفته شد.

3 میلیون تومان، بودجه 6 ماهه آموزش و پرورش خارگ

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جمشید شیخ‌زاده صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش خارگ اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سال گذشته تنها 3 میلیون تومان بودجه در اختیار آموزش و پرورش خارگ قرار گرفت که این هزینه پول کاغذهای مورد استفاده ما هم نمی‌شد.

وی افزود: برای اداره‌ای که در سال‌های اخیر توانسته است رتبه‌های برتر استانی را کسب کند و این همه فعال بوده است، متاسفانه این بودجه بسیار کم است و امیدواریم مسئولان با نگاه ویژه‌تری به خارگ بنگرند.

رئیس حراست آموزش و پرورش خارگ تصریح کرد: ما در حال حاضر 4 مینی‌بوس داریم که با توجه به عدم توانایی برای به‌کارگیری نیروی انسانی و عدم پرداخت بیمه، تنها یکی از آن‌ها فعال است و سه تای دیگر در حال خاک خوردن و در حال تخریب است و پیشنهاد ما این است که آنها اجاره داده شوند تا از این محل بتوانیم قسمتی از مخارج اداره آموزش و پرورش خارگ را تامین کنیم.

وی افزود: برنامه بزرگداشت روز معلم را از 7 تا 11 اردیبهشت ماه خواهیم داشت و برای آن برنامه‌ریزی‌های لازمه صورت گرفته است و علاوه بر آن درخواست استفاده از خدمات رفاهی ورزشی شرکت نفت را برای فرهنگیان داریم و همچنین تعمیر منازل 28 دستگاه را از مدیریت عملیات عمومی خارگ تقاضامندیم.

این مسئول بیان داشت: امیدواریم در صورت تخریب و بازسازی مدارس، با توجه به زمان باقیمانده تا سال تحصیلی جدید، این کار به موقع صورت گیرد و همچنین در زمینه اختصاص پهنای باند رایگان به مدارس و تعمیر سرویس‌های بهداشتی مدرسه شهدا توسط شهرداری که قرار بود در سال گذشته صورت گیرد، تاکنون اقدامی نشده است و امیدوارم با همکاری هر کدام از شرکت‌های نفتی برای تامین یک دستگاه رایانه، مشکل سیستم‌های رایانه‌ای مدارس ما نیز برطرف شود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول