اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان خبر داد

تفاهم‌نامه شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با جهاد دانشگاهی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با جهاد دانشگاهی این استان تفاهم‌نامه انعقاد کردند.

تفاهم‌نامه شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با جهاد دانشگاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرزاد محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با جهاد دانشگاهی استان خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه در راستای توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، فناوری و کارآفرینی و استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌های موجود دو دستگاه انعقاد شد.

وی افزود: بر اساس راهبردها و سیاست‌های اجرایی این شرکت و نیز ایجاد تعامل نزدیک با تشکل‌ها و دستگاه‌های مرتبط با بخش صنعت و استفاده از پتانسیل‌های موجود در استان، تفاهم‌نامه همکاری‌های دو جانبه با پارک علم و فناوری و جهاد دانشگاهی لرستان منعقد شد.

محمدی با بیان اینکه طرفین تلاش خود را برای استفاده از توان علمی، فنی و اجرایی دستگاه متبوع در جهت موضوع تفاهم‌نامه معطوف می‌کنند، گفت: موضوع تفاهم‌نامه مشارکت و همکاری جهت اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی حسب نیاز شرکت و جهاد و تبادل آمار و اطلاعات جهت ارتقاء و کیفی‌سازی خدمات است.

وی خاطرنشان کرد: از مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به توسعه فن‌آوری و انجام پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی و برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی، ارائه خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی، استقرار بخش R&D شرکت‌های موجود در شهرک‌های صنعتی، انتشار مقالات علمی، انجام طرح‌های افکارسنجی و نیازسنجی، فراهم نمودن امکان برگزاری تورهای صنعتی اشاره کرد.

 

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول