اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله جزایری

کلنگ ساخت کتابخانه عمومی شهر گوریه به زمین زده شد

کلنگ ساخت کتابخانه عمومی در شهر گوریه شوشتر با حضور مسئولان شهری و استانی به زمین زده شد.

کلنگ ساخت کتابخانه عمومی شهر گوریه به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، کلنگ ساخت کتابخانه عمومی در شهر گوریه شوشتر صبح امروز توسط نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز و با حضور حجت‌الاسلام تقوی معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام محمدزاده رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، امام جمعه و فرماندار شوشتر و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در این مراسم اظهار کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال "اقتصاد و فرهنگ" نامیده شده است، بسیار خرسندیم که اولین اقدام فرهنگی در حوزه کتابخانه‌های عمومی و ساخت مجموعه‌های فرهنگی توسط این اداره کل صورت گرفت.

لفته منصوری افزود: خوشبختانه پس از تلاش‌های بسیار زیاد وظیفه ساخت کتابخانه‌های عمومی از ابتدای امسال به نهاد کتابخانه‌های عمومی واگذار شده است و ما نیز برای این کار برنامه مدون و تیپ نقشه مطابق با استانداردهای کشور تعریف کرده‌ایم و از این پس همه کتابخانه‌های عمومی استان بر اساس استانداردهای ملی ساخته خواهند شد.

وی گفت: این کتابخانه عمومی در شهر گوریه از توابع شهرستان شوشتر ساخته خواهد شد و خوشبختانه با توجه به علاقه مندی‌های فرهنگی که در مردم و مسئولان این منطقه وجود داشت زمین ساخت این کتابخانه توسط شهرداری گوریه تامین شد.

مدیر کل در ادامه تاکید کرد: زمین و محل ساخت این کتابخانه عمومی با مساحت 500 مترمربع توسط شهرداری گوریه به نهاد کتابخانه‌های عمومی به منظور ساخت کتابخانه اهدا شده و قرار است این کتابخانه با زیربنایی حدود 300 مترمربع با استفاده از اعتبارات تملک دارایی‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته شود.

انتهای پیام/72001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول