اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان خبر داد

کاهش هزینه‌های شهروندان زنجانی با گسترش بازارهای روز

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به تحمیل هزینه‌های مضاعف به مردم از طریق مسافرت‌های غیرضروری گفت: گسترش بازارهای روز در سطح شهر منجر به کاهش هزینه‌های شهروندان می‌شود.

کاهش هزینه‌های شهروندان زنجانی با گسترش بازارهای روز

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به جلسات برگزار شده بین اعضای شورا و شهرداری زنجان اظهار داشت: در این جلسات بر لزوم وحدت بین مسئولان شهری تاکید شد و آن رمز ادامه فعالیت‌های موفقیت‌آمیز در توسعه شهری اعلام شد.

وی به دغدغه‌های موجود در شهر زنجان اشاره و اضافه کرد: مدیران شهری همه تلاش خود را برای رفع این دغدغه‌ها انجام خواهند داد.

عضو شورای شهر زنجان لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها، جدول‌گذاری و اصلاح مبلمان شهری در ابعاد مختلف را از جمله اقدامات هر ساله شهرداری زنجان اعلام و تصریح کرد: این اقدامات جزو وطایف عادی شهرداری‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود.

این مسئول به هزینه‌های تحمیلی به شهروندان اشاره کرد و ادامه داد: این هزینه‌ها با اقداماتی از جمله دایر شدن میادین متعدد میوه و تره‌بار می‌تواند از دوش شهروندان برداشته شود که باید مد نظر شهرداری زنجان هم قرار گیرد.

راشاد بر لزوم توجه به شعار سال انتخاب شده توسط مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: شهرداری زنجان باید برنامه‌های خود را در ذیل مدیریت جهادی عملیاتی کند.

وی الگو و نمونه عینی مدیریت جهادی را مدیریت‌های جنگ اعلام کرد و ابراز داشت: مسئولان می‌توانند با الگوگیری از این نوع مدیریت مشکلات موجود را حل و به فکر ارائه خدمات بهتری باشند.

عضو شورای شهر زنجان از حضور نیروهای کارآمد و کاربلد در شهرداری زنجان خبر داد و گفت: معضلات شهری زنجان با مدیریت جهادی و نیروهای کارآمد قابلیت حل شدن دارند.

این مسئول تفاهم و همدلی را از نیازهای مدیریت شهری زنجان برشمرد و عنوان کرد: تقویت همدلی و تفاهم اعضای شورا و شهرداری کاهش مشکلات را در پی خواهد داشت.

راشاد در پاسخ به سئوالی در مورد وضعیت پروژه‌‌‌های عمرانی نیمه‌تمام شهرداری زنجان یادآور شد: وضعیت این پروژ‌ه‌ها با توجه به حجم آنها متفاوت است.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها مانند پل سیدالشهدا به دلیل حجم عملیات مورد نیاز به دلیل ماهیتش به سال جدید کشیده شده، متذکر شد: با اقدامات انجام شده کارگاه این پل فعالیت خود را آغاز کرده است.

عضو شورای شهر زنجان عمده‌ترین پروژه مورد نظر تعریف شده را برای شهر زنجان در بین دیگر پروژه‌ها طرح سبزه‌میدان دانست و متذکر شد: عملیاتی شدن این پروژه برای شورای شهر زنجان از اهمیت خاصی برخوردار است.

این مسئول در پایان تاکید کرد: عملیاتی شدن طرح سبزه‌میدان برای خود من هم بسیار مهم است و این موضوع را به اطلاع مدیران شهری هم رسانده‌ام.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول