اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی هنری کاشان:

خیرین عرصه فرهنگ را تنها نگذارند / تشکیل 700 جلسه قرائت قرآن در کاشان

مدیرعامل مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی هنری کاشان با اشاره به لزوم نقش‌آفرینی خیرین در کارهای فرهنگی گفت: خیرین با حضور و مشارکت خود عرصه مظلوم فرهنگ را تنها نگذارند.

خیرین عرصه فرهنگ را تنها نگذارند / تشکیل 700 جلسه قرائت قرآن در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام علی باغستانی ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان با انتقاد از بی‌توجهی نسبت به عرصه فرهنگ  در شهرستان اظهار داشت: خیرین می‌توانند با نقش‌آفرینی خود در حمایت از کانون‌های فرهنگی و قرآنی گام مؤثری در ارتقای سطح فرهنگ منطقه ایفا کنند.

وی با تقدیر از حضور خودجوش جوانان در کانون‌های فرهنگی ادامه داد: این جوانان با دست خالی و تلاش مستمر خود مدیریت جهادی را به معنای واقعی عینیت بخشیدند.

مدیرعامل مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی هنری کاشان با بیان اینکه 240 کانون تحت پوشش این مؤسسه قرار دارد، خاطرنشان کرد: در شرایطی که مشاهده می‌کنیم دشمن با تهاجم، شبیخون، غارت و حتی قتل و عام فرهنگی، اخلاق و اعتقادات جوانان را نشانه گرفته است باید با حمایت و مشارکت در این کانون‌ها نسبت به واکسینه کردن نسل جوان در برابر آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی همت گماریم.

باغستانی با اشاره به برگزاری 700 جلسه قرائت قرآن در کاشان ادامه داد: برادران و خواهران فراوانی در این جلسات حضور می‌یابند که نشانه ظرفیت و تقاضای بسیار مردم دیار دارالمؤمنین کاشان به ویژه جوانان برای آشنایی با تعالیم کلام وحی است که در عین حال حمایت مادی و معنوی مسئولان و متولیان فرهنگی منطقه را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه عنصر فرهنگی باید صبور و صالح باشد، متذکر شد: نیروی فرهنگی برای اصلاح جامعه باید نخست از اصلاح خود شروع کند و نباید یک متولی فرهنگ خود در این مسیر دچار خطا شود.

باغستانی با اشاره به دو بعد فرهنگ و اقتصاد در نامگذاری سال جدید اذعان داشت: اگر فرهنگ جامعه اصلاح شود اقتصاد آن نیز شکوفا می‌شود چرا که فرهنگ زیربنا و پایه سایر حوزه‌ها و عرصه‌ها است.

انتهای پیام/2406/ن30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول