اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قلعه‌گنج عنوان کرد

احتمال ورشکستگی کشاورزان با افت قیمت محصولات کشاورزی در قلعه‌گنج

امام جمعه قلعه‌گنج با اشاره به افت قیمت محصولات کشاورزی در قلعه‌گنج گفت: این مسئله کشاورزان را نگران کرده و امکان ورشکستگی و بدهکاری آن‌ها را فراهم آورده است.

احتمال ورشکستگی کشاورزان با افت قیمت محصولات کشاورزی در قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حجت‌الاسلام احمد نجنو ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: موافقت با مذاکرات برای شکستن فضای خصمانه جبهه استکبار بر ضد ایران بود.

وی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مدیران و کارکنان سازمان انرژی هسته‌ای به مناسبت روز ملی فناوری، ادامه داد: رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: مذاکرات باید ادامه داشته باشد و همه بدانند فعالیت‌های صلح‌ آمیز ایران در زمینه هسته‌ای به هیچ وجه متوقف نمی‌شود و هیچ یک از دستاوردهای هسته‌ای نیز تعطیل‌بردار نیست.

نجنو خاطرنشان کرد: همچنان آن‌ها با کمال پررویی دستور می‌دهند، اتحادیه اروپا باید در ایران مکانی داشته باشد، آنها بدانند تمام این خیال پردازی‌ها به گور برده می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: آن‌ها می‌گویند باید سفرهای هیئت پارلمانی به ایران حتماً همراه با اجازه ملاقات با فتنه‌گران و ضد انقلاب‌ها باشد و اینِ‌‌ها توقعات واقعاً زشت و خنده‌داری است.

خطیب جمعه قلعه‌گنج یادآور شد: البته دولت و مجلس به این یاوه‌سرایی‌ها پاسخ داده‌اند، اما توقع این است موضع بیشتری بگیرند.

وی گفت: اگر موضوع حقوق بشر هم رفع شود آن‌ها دنبال بهانه دیگری می‌روند و بنابراین تنها راه این است که به مسیر پیشرفت خود با قدرت ادامه دهیم و زیر بار حرف زور آن‌ها نرویم.

نجنو با گرامیداشت یکشنبه 13 جمادی‌الثانی سالروز وفات حضرت ام‌البنین بیان داشت: این روز به عنوان روز تکریم از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده، زیرا اگر مادران و همسران شهدا بی‌صبری نشان می‌دادند، شوق جهاد در راه خدا و شهادت در دل مردها می‌خشکید.

این مسئول با اشاره به افت قیمت محصولات کشاورزی در قلعه‌گنج متذکر شد: این مسئله کشاورزان را نگران کرده و امکان ورشکستگی و بدهکاری آن‌ها را فراهم آورده است.

امام جمعه قلعه‌گنج از مسئولان سازمان جهادکشاورزی جنوب استان کرمان خواست تا با اتخاذ تدابیر ویژه مشکل کشاورزان منطقه قلعه گنج را رفع کنند.

انتهای پیام/80031/ن30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول