اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

مردم در ثبت‌نام برای دریافت یارانه‌ آزاد هستند

امام جمعه آستارا گفت: مردم در ثبت‌نام برای دریافت یارانه‌ آزاد هستند اما اگر کسی تمکن مالی دارد بهتر است انصراف دهد.

مردم در ثبت‌نام برای دریافت یارانه‌ آزاد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با تبریک روز دندانپزشکی اظهار کرد: حفظ بهداشت دهان و دندان از سفارش‌های دین اسلام است.

وی با گرامیداشت روز ارتش گفت: منافقان و دشمنان اسلام شعار انحلال ارتش را سر داده بودند و در مقابل منزل امام شعار می‌دادند تا ارتش آمریکایی منحل شود اما امام (ره) جلوی آن را گرفتند.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه دشمن به دنبال آن بود که ایران را خلع قدرت کند، ادامه داد: رهبری امام (ره) و اطاعت ملت ایران موجب حفظ ارتش شد.

وی درباره انرژی هسته‌ای گفت: فناوری هسته‌ای موجب ارتقای ملت و کشور شد و دشمن را هراسان کرد و امروز شاهدیم که این فناوری در بسیاری از امور کارساز بوده است.

حافظ‌نیا گفت: فناوری هسته‌ای در تمام ابعاد حق ملت است و باید همانگونه که تاکنون پیش رفته، به جلو حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: مذاکره‌کنندگان هسته‌ای مراقب باشند این مهم با خون شهدا به دست آمده و فردای قیامت باید پاسخگوی شهدا باشند.

امام جمعه آستارا با اشاره به مسئله هدفمندی یارانه‌ها یادآور شد: مردم در ثبت‌نام یارانه‌ها آزاد هستند اما اگر کسی نیازمند نیست، نگیرد.

وی درباره پایان فصل صید و صیادی خاطرنشان کرد: فصل تخم‌ریزی ماهیان آغاز شده است و صیادان باید برای ازدیاد و حفظ ذخایر دریا و آبی در فصل صیدممنوع صیادی نکنند تا ذخایر طبیعی حفظ شود.

حافظ‌نیا دیدار رئیس جمهور کشور جمهوری آذربایجان با ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای را خوب و سازنده توصیف کرد و یادآور شد: در این دیدار رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور آذربایجان بر مبارزه با افراط‌گری دینی در جهان اسلام تاکید کردند.

انتهای پیام/84001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول