اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

قطعنامه اروپایی‌ها عدم «وجاهت سیاسی» آنها را نشان داد

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به صدور قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران گفت: سخنان سخیف و بیهوده اروپایی‌ها نشان از آن دارد که آنها وجاهت سیاسی ندارند و دست‌شان در خون بی‌گناهان فرو رفته است.

قطعنامه اروپایی‌ها عدم «وجاهت سیاسی» آنها را نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی، در خطبه‌های امروز نماز جمعه آران و بیدگل با تسلیت وفات حضرت ام‌البنین(س)، اظهار داشت: حضرت ام‌البنین(س)، مادری بود که چهار فرزند خود را که سرآمد آنان حضرت ابوالفضل العباس(ع) بود را در رکاب سیدالشهداء و در راه خداوند قربانی کرد و به مسلخ عشق فرستاد.

وی، با بیان اینکه حضرت ام البنین(س) الگویی برای همه زنان و مردان خداجوست، افزود: ایشان کسی بود که ادب را به فرزندان خود آموخت و در زندگی‌اش فرزندان حضرت فاطمه(س) را بر فرزندان خود مقدم می‌دانست.

امام جمعه آران و بیدگل همچنین در مورد نامگذاری روز وفات حضرت ام‌البنین(س)، به روز بزرگداشت و تجلیل از همسران و مادران شهداء، ابراز داشت: اگر صبر و استقامت همسران و مادران شهدا نبود، قطعاً سرنوشت انقلاب جور دیگری رقم می‌خورد؛ چرا که اینان بودند که با ایثار و صبر خود، اسلام را در عصر حاضر بیمه کردند و سبب اقتدار و عزت انقلاب اسلامی شدند.

امام جمعه آران وبیدگل، با گرامیداشت 21 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: ارتش قهرمان ما در دوران دفاع مقدس با توجه به اینکه یک ارتش آرمانی و تحت فرماندهی ولی‌فقیه بود، پرونده‌ای ضخیم از افتخارات را برای ملت ایران رقم زده است.

وی، با اشاره به دخالت برخی گروه‌ها در اوایل انقلاب در ارتش، ابراز داشت: عده‌ای با این بهانه که ارتش مجموعه‌ای طاغوتی است، قصد داشتند این سازمان را منحل کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: ارتش قهرمان جمهوری اسلامی نشان داد که زینت برای ملت و همچون دژی محکم و تسخیرناپذیر در نظام اسلامی محسوب می‌شود.

خطیب نماز جمعه آران و بیدگل، در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به صدور قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران تصریح کرد: دولت‌هایی که خود، جنگ جهانی را به راه انداختند و میلیون‌ها انسان را کُشتند، نباید ایران را ناقض حقوق بشر بخوانند.

وی اذعان داشت: سخنان سخیف و بیهوده اروپایی‌ها نشان از آن دارد که آنها وجاهت سیاسی ندارند و دست‌شان در خون بی‌گناهان فرو رفته است.

موسوی در پایان متذکر شد: آنها کوچک‌تر از آن هستند که در امور داخلی ایران دخالت کنند و بدانند که ملت ایران هیچ‌گاه جنایت‌های غربی‌ها را فراموش نخواهد کرد.

انتهای پیام/2406/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول