اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه شهرستان فردیس:

احدی حق معامله دستاوردهای هسته‌ای کشور را ندارد

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: همانگونه که مقام عظمای ولایت فرموده‌اند احدی حق معامله بر سر دستاوردهای هسته‌ای ایران را ندارد.

احدی حق معامله دستاوردهای هسته‌ای کشور را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فردیس نماز سیاسی - عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان شهر به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ایمانی اقامه شد.

خطیب جمعه شهرستان فردیس در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: کشورهای استکباری و قدرت‌های زورگوی غربی هیچگاه نمی‌خواهند ملت‌های مستقل مانند ایران به توسعه و پیشرفت دست یابند به همین دلیل توطئه‌های متعددی را برای ایجاد مانع در راه تحقق اهداف این ملت‌ها به کار می‌برند.

وی افزود: بر این اساس در سال‌های گذشته شاهد بودیم که غربی‌ها به بهانه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان دسیسه‌های بسیاری را به کار بسته و تلاش دارند مانع از دستیابی جوانان دانشمند ایرانی به این دانش بشوند.

امام جمعه شهرستان فردیس خاطرنشان کرد: البته غربی‌ها نمی‌دانند که ملت ایران تحت هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری و با بهره‌مندی از روحیه بسیجی مقابل زورگویی‌ها ایستادگی کرده و دستاوردهای بزرگی که در حوزه هسته‌ای داشتند را با تلاش بسیجی‌وار به دست آورده‌اند.

ایمانی تاکید کرد: بنابراین امروز احدی اجازه معامله بر سر این دستاوردها را نداشته و خوشبختانه مردم و مسئولان با تمام توان برای احقاق حقوق کشور ایستادگی کرده و می‌کنند.

وی در برخی دیگر از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: اجرای صحیح این قانون بخش مهمی از مشکلات اقتصادی کشور را برطرف و اهداف عالیه نظام به ویژه فرامین ولایت در حوزه اقتصادی را محقق می‌کند.

به گفته امانی دستیابی به توسعه اقتصادی پایدار نیازمند اجرای برنامه‌های صحیح اقتصادی در چهارچوب برنامه‌های کلان نظام به ویژه اسناد بالادستی و فرامین ولایت است.

وی در پایان با اشاره به قانون هدفمندی یارانه‌ها و برنامه‌های دولت برای اجرای فاز دوم این مرحله گفت: لازم است همانگونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی تاکید فرموده‌اند «با عزمی ملی و مدیریتی جهادی این مرحله نیز با تعامل و همراهی مردم و مسئولان اجرا شود» و امیدواریم مسئولان مشکلات مردم را نیز در زمان طراحی راهکارها و اجرای قوانین لحاظ کنند.

انتهای پیام/ 2302/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول