اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 277 شهید تولایی قوچان خواستار شد

شرکت اقشار مختلف مردم در رژه 29 فروردین

فرمانده تیپ 277 مستقل شهید منظم تولایی قوچان گفت: اقشار مختلف مردم با حضور در رژه 29 فروردین باعث ایجاد انگیزه، روحیه و دلگرمی نیروهای مسلح در انجام فعالیت‌ها و مأموریت‌های محوله خود خواهند شد.

شرکت اقشار مختلف مردم در رژه 29 فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علیرضا فخرآبادی ظهر امروز قبل از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قبای شهرستان قوچان اظهار داشت: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده آنان با اعتقاد قلبی در تحقق وعده نصرت الهی دل در گرو ولایت مطلقه فقیه داشته و کمر همت خود را در عمل به فرامین مقتدای خود بسته‌اند.

وی با اشاره به این مطلب که تقدیم هزاران شهید، جانباز در راستای حفظ و صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن صورت گرفته، گفت: عشق فراوان ارتش به امام خمینی(ره) و پاسخ صریح و قاطع ایشان در 29 فروردین 58 به توطئه‌گران و فتنه‌انگیزانی که خواستار انحلال ارتش بودند باعث تقویت روحیه در این نیروهای انقلابی شد.

فخرآبادی با تاکید بر این موضوع که خستگی‌ناپذیری و اقتدار نیروهای ارتش باعث ایجاد ناامیدی در منافقین کوردل شده، تصریح کرد: دلاورمردان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام حوادث در نوک پیکان حملات دشمنان قرار داشته و شجاعت و رشادت تمام نیروهای ارتش نشان دهنده تعهد، عشق و ایمان آنان به میهن اسلامی است.

وی تاکید کرد: تداوم ارتش در مرزهای جمهوری اسلامی ایران با خودباوری و خودکفایی نیروهای خلاق و شهادت‌طلب و استفاده از تجهیزات بومی موجب درماندگی مستکبرین شده است.

فرمانده تیپ 277 مستقل شهید منظم تولایی قوچان یادآور شد: ارتش ولایتمدار و حزب‌الله جمهوری اسلامی ایران همگام با سایر قوا با هوشیاری هرگونه تهدید را رصد کرده و با اقتدار در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخی کوبنده خواهد داد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: اقشار مختلف مردم با حضور در رژه 29 فروردین باعث ایجاد انگیزه، روحیه و دلگرمی نیروهای مسلح در انجام فعالیت‌ها و مأموریت‌های محوله خود خواهند شد.

انتهای پیام/2202/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول