اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهرم:

شهرداری اهرم توانایی پرداخت حقوق کارگران خود را هم ندارد

امام جمعه شهر اهرم گفت: شهرداری اهرم کمترین درآمد را دارد و توانایی پرداخت حقوق کارگران و کارمندان خودش را هم ندارد و لذا چگونه می‌تواند 9 میلیارد تومان به یک فرد بدهد.

شهرداری اهرم توانایی پرداخت حقوق کارگران خود را هم ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اهرم با محکوم کردن قطعنامه سخیف اتحادیه اروپا در جهت دخالت در امور داخلی ایران، اظهار داشت: مردم باایمان ایران اسلامی نسبت به کسانی که بخواهند در جهت نادیده گرفتن حقوق ملی و میهنی آنها اقدامی کنند پاسخ کوبنده و دندان‌شکن خواهند داد.

امام جمعه شهر اهرم افزود: اروپایی‌ها با ارزش‌ها و اعتقادات دینی ملت ایران مخالفند و می‌‎خواهند قانون حیوانی را که در کشورهای خود به رسمیت می‌شناسند و با ارزش‌های اخلاقی و مذهبی ما مخالف است در ایران ما هم وجود داشته باشند.

وی با بیان اینکه اتحادیه اروپا ایران را به راه‌اندازی دفتر خود در تهران و آزادی سران فتنه ملزم کرده است، بیان داشت: باید این جمله کشورها اروپایی مدنظر خود داشته باشند که اجازه تعیین تکلیف برای ایران ندارند و در جایگاهی نیستند که بتوانند برای ما تصمیمی بگیرند و در مقابل اقتدار ایران کاری به‌پیش ببرند.

امام جمعه اهرم خاطرنشان کرد: ما اقدامات زشت و وحشیانه اتحادیه اروپا را در هشت سال دفاع مقدس از یاد نبرده‌ایم که روزی جوانان این مرز و بوم با گلوله توپ‌های شما شهید می‌شدند و به آنها می‌گوییم که چنانچه قصد خروج از بحران‌های موجود در کشورشان هستند این راهش نیست باید با این ملت ایران با عزت و اقتدار برخورد کنند.

راستگو افزود: دور دوم هدفمندی یارانه‌ها که خدمتی است از طرف دولت به مردم آغاز شده و کسانی که تمکن مالی دارند برای پیشبرد اهداف اقتصادی و پیشرفت بیش از پیش کشور از دریافت یارانه انصراف دهند.

امام جمعه شهر اهرم با اشاره به مشکلات شهرداری بوشهر و پرونده قضایی که در دادگستری دارد، افزود: شهرداری اهرم کمترین درآمد دارد و توانایی پرداخت حقوق کارگران و کارمندان خودش ندارد چگونه می‌تواند 9 میلیارد تومان به یک فرد بدهد شهرداری اهرم حتی یک میلیارد هم نمی‌تواند بدهد آیا رای عادلانه است؟ چگونه می‌تواند اموال مردم و بیت‌المال را در اختیار یک فرد بگذارد اگر قرار شده حکم اجرا شود تمام فعالیت شهرداری در خدمت‌رسانی عمومی به مردم متوقف خواهد شد که زمینه مهاجرت مردم از این شهر فراهم می‌شود مردمی که با کمترین امکانات و توقعات بیشترین ارادت را به نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

امام جمعه اهرم از مسئولان استانی و شهرستان تنگستان در خواست کرد نسبت به این حکم حساسیت بیشتر به‌خرج دهند اگر بخواهند این طور برخورد شود شهر به بطور کلی فلج خواهد شد؛ انتظار داریم در صدور رای مصالح عمومی مردم هم در نظر گرفته شود.

راستگو ابراز امیدواری کرد با پیگیری لازم این مسئله طور دیگر خاتمه پیدا کند تا مردم دچار آسیب در خدمت‌رسانی روزمره شهرداری نشوند.

انتهای پیام/66006/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول