اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

صدور قطعنامه اروپا علیه ایران اعتبار قانونی ندارد

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه صدور قطعنامه اروپا علیه ایران اعتبار قانونی ندارد، گفت: ایران اسلامی هیچگاه زیر بار قانون‌های اروپاییان و غربی‌ها نرفته است.

صدور قطعنامه اروپا علیه ایران اعتبار قانونی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: صدور قطعنامه‌ اتحادیه اروپا علیه ایران هیچ‌گونه اعتبار قانونی ندارد.

وی با بیان اینکه اروپاییان و کشورهای غربی طی این قطعنامه خواستار ملاقات با سران فتنه در ایران بودند، خاطرنشان کردند: رواج همجنس‌بازی در کشور از دیگر مفاد این قطعنامه به‌شمار می‌رود.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه کشورهای غربی خود مهم‌ترین عامل جنگ و خونریزی در جهان هستند، تصریح کرد: ایران اسلامی هیچ‌گاه زیر بار قانون‌های اروپاییان و غربی‌ها نرفته و همچنان با آن‌ها مخالفت می‌کند.

به گفته علما، در کشور ایران حقوق بشر به‌طور کامل رعایت شده و این امر بر تمام دنیا روشن است که کشور ما خود از مدعیان رعایت حقوق بشر در دنیاست و این به برکت تعالیم ارزشمند دین مبین اسلام است.

این مسئول ابراز داشت: مهم‌ترین گرفتاری کشورهای غربی آگاهی مردم ایران بوده و این ‌درحالی‌ است که خود عقب‌مانده‌ترین کشورها در سطح جهان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم تمام انبیا فهم، رشد فکری و ترقی عقلانی مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ انسانی نمی‌تواند بدون هدایت و بصیرت زندگی کند، ابراز داشت: ائمه اطهار (ع) همواره دوستان و اولیای خود را به داشتن آگاهی در خصوص شناخت عمیق دین و احکام آن سفارش می‌کردند.

علما تاکید کرد: برخورداری افراد از سبک زندگی علمی و شناخت فرهنگ صحیح، موجب پیشرفت کشور در زمینه‌های مهم اقتصادی و سیاسی است.

خطیب جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مهم‌ترین مسئولیت مسئولان کشور در امور فرهنگی خلاصه می‌شود، یادآور شد: فرهنگ اصلی‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری و مقدم بر تمام امور خواهد بود.

به گفته این مسئول، ترویج سبک اسلامی باید مورد توجه دستگاه‌های متولی امور فرهنگی قرار گرفته و در این صورت است که شاهد رشد فکری افراد جامعه و ترقی کشور خواهیم بود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سیزدهم جمادی‌الثانی سالروز وفات ام‌البنین (س)، تصریح کرد: این روز به‌نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده که آنان مشوق‌های مهم رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس به‌شمار می‌رفتند.

وی اذعان داشت: مقام معظم رهبری در 17 فروردین‌ماه سال‌جاری در 14 ماده سیاست کلی سلامت در جامعه را عنوان کردند و اجرای دقیق آن توسط مسئولان زمینه‌ساز تعالی حوزه سلامت خواهد بود.

انتهای پیام/2700/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول