اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اراک:

صدور قطعنامه اخیر اروپا نشانگر عمق دشمنی غرب با ایران است

امام جمعه موقت اراک گفت: صدور قطعنامه اخیر پارلمانی اروپا علیه ایران اسلامی نشانگر عمق کینه‌توزی و دشمنی غرب با ایران است.

صدور قطعنامه اخیر اروپا نشانگر عمق دشمنی غرب با ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام حکمت‌علی مظفری ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اظهار داشت: اقدام اخیر اتحادیه اروپا در صدور قطعنامه علیه ایران نشان داد که آنان همچنان به دنبال دشمنی با ایران هستند و هیچگاه دست از این دشمنی بر نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: این قطعنامه از نظر مردم ایران پوچ و بی‌ارزش است چراکه به خوبی نیت غربی‌ها را از صدور این قطعنامه می‌دانند.

امام جمعه موقت اراک با تاکید بر اینکه ایران هیچگاه به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نخواهد بود، تاکید کرد: ساخت سلاح هسته‌ای در ایران تنها بهانه غربی‌ها برای دشمنی است و صدور این قطعنامه نشان داد که آنان به سخنان و وعده‌های خود هم پایبند نیستند.

مظفری در ادامه با اشاره به تهمت‌هایی که بدخواهان نظام به بهانه قصاص به ایران می‌زنند، گفت: موضوع قصاص یک حکم عقلی است که در دین مبین اسلام هم مورد بررسی قرار گرفته و در تمام دنیا نیز وجود دارد.

وی بیان داشت: در دین مبین اسلام موضوع قصاص و عفو در کنار هم آمده است و ایران اخیرا عده‌ای را مورد عفو قرار داد اما کسانی را که جرمی مرتکب شده و حکم قصاص در موردشان داده شده است باید قصاص شوند چرا که قصاص یک حکم عقلی است.

امام جمعه موقت اراک ادامه داد: دشمنان می‌خواهند از این طریق به ایران تهمت بزنند و اتهامات بی‌اساس خود را به سمت ایران نشانه گرفته‌اند که باید گفت طرح چنین موضوعاتی تنها حماقت آنان را ثابت می‌کند.

مظفری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همسران و مادران شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند خاطرنشان کرد: موثر‌ترین و نقش‌آفرین‌ترین عناصر در ایران اسلامی خانواده معظم شهدا هستند.

وی گفت: این نظام به برکت خون شهدا در همه جای دنیا سرش را بالا گرفته است. عظمت خانواده شهدا کمتر از خود شهدا نیست هرچند اجر و ثواب شهدا مورد غبطه علما و بزرگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/87002/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول