اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ مستقل 216 زنجان خبر داد

اسکورت 1500 کشتی توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

فرمانده تیپ مستقل 216 زنجان گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول یکسال گذشته یک‌هزار و 500 فروند کشتی تجاری و نفت‌کش را اسکورت کرده است.

اسکورت 1500 کشتی توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر سرتیپ علی موسویان امروز در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی به رشادت‌ها و فداکاری‌های این شهید والامقام در دوران دفاع مقدس و در دوران خدمت اشاره کرد.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی از دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: خدمات وی به نظام اسلامی فراموش نمی‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر از نظر تجهیزات یگان‌های ارتش به خودکفایی رسیده‌اند، ادامه داد: ارتش در همه عرصه‌ها پیشرفت‌های خوبی داشته که این پیشرفت‌ها مدیون دلاورمردانی همچون شهید شیرازی است.

فرمانده تیپ مستقل 216 زنجان با بیان اینکه طی سال‌های گذشته تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای علیه نظام اسلامی تحمیل شده، تصریح کرد: برخی کالاها از سایر کشورها به کشور ارسال می‌شد که برنامه‌ریزی دشمن غارت این کالاها به وسیله دزدان دریایی بود.

امیر موسویان با اشاره به اینکه کشتی‌های نفت‌کش توسط دزدان دریایی با برنامه‌ریزی دشمنان تخلیه می‌شد، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی در طول یکسال گذشته یک‌هزار و 500 فروند کشتی تجاری و نفت‌کش را اسکورت کرده است.

* ارتش پیروزمندانه در دریا خدمات‌رسانی می‌کند

وی با اشاره به اینکه به برکت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بسیاری از کشورها نیز اسکورت شده‌اند، ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی پیروزمندانه در دریا خدمات‌رسانی می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس تنها جنگی بود که دو ابرقدرت شرق و غرب از یک کشور حمایت می‌کردند، ابراز داشت: این جنگ تنها جنگی بود که حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگرفت.

فرمانده تیپ مستقل 216 زنجان با بیان اینکه 34 کشور در این دوران با صدام علیه نظام اسلامی همکاری می‌کردند، یادآور شد: تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی از طریق این کشورها در اختیار عراق قرار می‌گرفت.

موسویان با اشاره به اینکه این جنگ تنها نبردی بود که همه ملت از آن پشتیبانی می‌کردند، افزود: همه ملت ایران در این جنگ از نظام اسلامی به نحو مطلوبی حمایت کردند.

* جنگ نرم توطئه دشمنان علیه نظام است

وی با بیان اینکه دشمن از جنگ نظامی علیه نظام اسلامی پشیمان شده، ادامه داد: در حال حاضر جنگ نرم از سوی دشمنان ادامه دارد و در قالب تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی به کشور تحمیل می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در جنگ نرم اسلحه دشمن توپ و تانک نیست، تصریح کرد: جنس گلوله در این نوع جنگ کلام محسوب می‌شود.

فرمانده تیپ مستقل 216 زنجان با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های دشمنان در این جنگ از سوی رسانه‌های خارجی به جامعه ارائه می‌شود، عنوان کرد: رسانه‌ها هویت و فرهنگ نظام اسلامی را در این نوع جنگ هدف قرار داده‌اند.

موسویان با اشاره به اینکه خاکریز در این نوع جنگ معنا و مفهوم ندارد، متذکر شد: در این جنگ خاکریز سقوط نمی‌کند، بلکه خانواده مورد نظر این جنگ است و سست کردن بنیان‌های خانواده هدف دشمن است.

وی با بیان اینکه وسایل و تجهیزات این جنگ تا اتاق خواب خانواده‌ها نیز نفوذ می‌کند، اذعان داشت: باید در حال حاضر به مقابله با این جنگ پرداخت.

انتهای پیام/73003/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول