اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار الیگودرز:

71 پایگاه در الیگودرز ثبت‌نام مرحله دوم یارانه‌ها را انجام می‌دهند

فرماندار الیگودرز گفت: 71 پایگاه در الیگودرز ثبت‌نام مرحله دوم یارانه‌ها را انجام می‌دهند.

71 پایگاه در الیگودرز ثبت‌نام مرحله دوم یارانه‌ها را انجام می‌دهند

ولی‌الله رضوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار کرد: از 70 پایگاه، 13 دفتر پیشخوان دولت، 14 دفتر آی سی تی روستایی، پنج پست بانک، پنج کافی‌نت، 24 دفتر جهاد کشاورزی و 10 دفتر دیگر هستند.

وی با بیان این‌که در روستاهای دور افتاده و صعب‌العبور از طریق اداره پست فرم‌های آن‌ها جمع‌آوری می‌شوند‌، ادامه داد: برای ثبت‌نام در مرحله دوم یارانه‌ها اطلاعاتی مانند شماره تلفن همراه ضروری است چراکه اگر شخصی شماره تلفن همراه خود را اعلام نکند کد رهگیری و شناسایی برای آن فرد ارسال نمی‌شود و شخص نمی‌داند که ثبت‌نام با موفقیت انجام شده یا نه و سردرگم است.

فرماندار الیگودرز تصریح کرد: همراه داشتن کد پستی، شماره ملی سرپرست خانوار و سایر اعضا و شماره حسابی که فرد قبلاً از آن حساب یارانه دریافت کرده، ضروری است.

این مسئول ادامه داد: افراد باید توجه داشته باشند، شماره حساب‌هایی که در سایت ارائه می‌دهند، همان شماره حساب‌های قبلی دریافت یارانه باشد چراکه استفاده از شماره حساب کارت‌های دیگر باعث می‌شود، ثبت‌نام با موفقیت انجام نشود.

رضوی‌نژاد خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیچ‌گونه مشکلی در بحث ثبت‌نام مرحله دوم یارانه‌ها در سطح شهرستان الیگودرز وجود ندارد.

فرماندار الیگودرز گفت: در روز نخست ثبت‌نام یارانه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور در برخی مناطق مشکل سامانه‌ای وجود داشت که در روزهای بعدی این مشکل رفع شد.

این مسئول یاد‌آور شد: از همه متقاضیان تقاضا داریم هم‌زمان با سراسر کشور بر حسب آخرین رقم کد ملی خود در زمان تعیین شده به مراکز و پایگاه‌های ثبت اطلاعات یارانه‌ای اقدام کنند تا افرادی که نیازمند یارانه هستند با مشکل مواجه نشوند.

وی گفت: متقاضیان هیچ‌گونه نگرانی در امر ثبت‌نام نداشته باشند چراکه زمان‌هایی برای افراد جا مانده‌ و کسانی که در روزهای معین ثبت‌نام نکرده‌اند، معین شده است.

انتهای پیام/2304/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول