اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت می‌گیرد

آغاز به ساخت بیمارستان شماره 2 مرودشت

فرماندار مرودشت گفت: کلنگ ساخت بیمارستان 160 تختخوابی شماره 2 این شهرستان در سال جاری به زمین زده می‌شود.

آغاز به ساخت بیمارستان شماره 2 مرودشت

سید یدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار داشت: با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس و اخذ مجوز و موافقت ماده 215 از دولت توسط وی و همچنین همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیمارستان 160 تختخوابی مرودشت احداث می‌شود.

فرماندار مرودشت بر لزوم احداث و توسعه بیمارستان در شهر مرودشت تأکید کرد و افزود: مرودشت به عنوان دومین شهرستان بزرگ فارس و توسعه جمعیت شهری و روستایی در چند سال اخیر و همچنین مجاورت با شهرهای شمال این استان که اغلب به این شهرستان مراجعه می‌کنند تنها وجود یک بیمارستان در آن کفاف درمان مردم را نمی‌دهد.

وی متذکر شد: بهترین موقعیت و مکان احداث ساختمان بیمارستان جدید در مرکز بهداشت قدیم است که علاوه بر موقعیت جغرافیایی و مالکیت قانونی و همچنین وجود امکاناتی مانند آب، برق، گاز و مخابرات موجب می‌شود مردم جنوب شهر بتوانند با سرعت و سهولت بیشتری خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کنند.

حسینی خواستار رفع هرگونه موانع احتمالی شد و اذعان داشت: به منظور تسریع در روند اجرای این بیمارستان ضروری است در صورت نیاز به تملک زمین با نظر کارشناسان حوزه بهداشت و درمان و شهرداری این اقدام انجام شود تا هرچه سریع‌تر عملیات نقشه‌برداری و اجرا آغاز شود.

انتهای پیام/‌2448/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول