اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) مطرح کرد

تامین سلامت زائران شاهچراغ(ع) در اولویت است

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: تامین سلامت زائران شاهچراغ(ع) در اولویت است.

تامین سلامت زائران شاهچراغ(ع) در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب صبح امروز در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و روسای بیمارستان‌های این شهر با وی اظهار داشت: شیراز هر روز میزبان زائران سلامت از اقصی نقاط کشور است و بسیاری از زائران، درمانگاه آستان مقدس حرم حضرت شاهچراغ(ع) را به عنوان مرکز درمانی خود انتخاب می‌کنند به همین سبب درمانگاه حرم مطهر شاهچراغ(ع) نیازمند توجه و حمایت بیشتر در حوزه سلامت است.

وی با اشاره به تبیین سیاست‌های کلی سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید برای سلامت تمام افراد جامعه تلاشی ویژه داشته باشند.

آیت‌الله دستغیب با بیان اینکه نخستین موضوع مورد بررسی در این حرم مطهر، سلامت به معنی عام است، افزود: تامین سلامت روحی زائران بسیار حائز اهمیت است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: برنامه‌های قرآنی، روانشناسی و روانشناختی، تهیه فیلم و صوت و بهره‌گیری از کتاب و فضای مجازی از مهم‌ترین برنامه‌های این حرم مطهر برای تامین سلامت روحی زائران است.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی شاهچراغ(ع) اضافه کرد: پزشکان و مسئولانی که در مسیر تامین سلامت جامعه گام‌های موثری بر می‌دارند و خدمات ارزنده‌ای به مردم عرضه می‌کنند در زمره ایثارگران هستند.

وی خاطرنشان کرد: همت پزشکان این استان برای تبدیل فارس به قطب درمانی کشور ستودنی است و امیدواریم امسال شاهد آثار و برکات فراوانی در این بخش باشیم.

در ادامه این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز بیان کرد: پس از صدور مجوز داروخانه درمانگاه دارالشفای حرم مطهر علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در مشهد مقدس، دومین مجوز داروخانه درمانگاه دارالشفا در کشور به نام حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) صادر شده است.

محمدهادی ایمانیه ابراز داشت: خدمت به زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) افتخاری برای جامعه پزشکی فارس و شیراز است و امیدواریم در پرتو توجه اهل بیت(ع) به ویژه حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) بتوانیم خدماتی مناسب و درخور جایگاه مردم شیراز، استان فارس و زائران این حرم مطهر عرضه کنیم.

انتهای پیام/2448/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول