اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال گذشته محقق شد

کمک یک‌میلیارد و 640 میلیون ریالی به مددجویان گچسارانی

رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران گفت: طی سال گذشته افزون بر یک‌میلیارد و 640 میلیون ریال کمک‌های موردی به افراد نیازمند و مددجوی این شهرستان ارائه شده است.

کمک یک‌میلیارد و 640 میلیون ریالی به مددجویان گچسارانی

امرالله فروزنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: رفع مشکلات و نیازهای اقشار ضعیف و نیازمند از اصلی‌ترین اهداف راه‌اندازی کمیته امداد امام خمینی است.

وی خدمات‌رسانی مطلوب به اقشار نیازمند را از جمله مهم‌ترین وظایف این کمیته عنوان کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی برنامه‌های متنوعی در رفع نیازهای محرومان ارائه می‌دهد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران پرداخت هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، تهیه جهیزیه نوعروسان، پرداخت مستمری ماهانه و ارائه برنامه‌های فرهنگی را از جمله مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد امام خمینی به افراد زیر پوشش عنوان کرد.

فروزنده با اشاره به ارائه کمک‌های موردی به مددجویان و نیازمندان این شهرستان گفت: طی سال گذشته افزون بر یک‌میلیارد و 640 میلیون ریال در قالب کمک‌های موردی و فوق‌العاده به مددجویان و نیازمندان گچسارانی ارائه شده است.

فروزنده یادآور شد: این کمک‌ها به صورت بلاعوض به مددجویان ارائه شده است.

وی تعداد کل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی گچساران را افزون بر پنج ‌هزار و 501 نفر عنوان کرد و گفت: تعداد 2 هزار و 68 خانواده مددجو در گچساران وجود دارد.

فروزنده ادامه داد: در حال حاضر 381 دانش‌آموز و 416 دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی نیز در سطح گچساران وجود دارد.

انتهای پیام/82014/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول