اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

کار سخت داماش در جمعه آخر لیگ برتر

داماش برای ماندن در لیگ برتر کار سختی در پیش دارد و نیازمند پیروزی در مقابل مس و چشم‌انتظار رقم خوردن نتیجه دلخواه در مصاف تیم‌های دیگر است.

کار سخت داماش در جمعه آخر لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال داماش گیلان برای بقا در لیگ برتر باید مس کرمان را شکست دهد و چشم انتظار نتایج بازی‌های تهران و شیراز بنشیند.

تیم فوتبال داماش گیلان در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر  عصر امروز جمعه از ساعت 19 در استادیوم ورزشی شهید عضدی رشت در حالی میزبان تیم فوتبال مس کرمان می‌شود که پیش از این سقوطش به رقابت‌های لیگ دسته اول مسجل شده است.

سرنوشت داماش اکنون برای بقا در لیگ برتر دچار اما و اگرها شده است و این تیم برای بقا در لیگ برتر از یک طرف نیازمند پیروزی در برابر مس کرمان و از سوی دیگر نیازمند رقم خوردن نتایج دلخواهشان در مصاف تیم‌های راه‌آهن و ذوب‌آهن در تهران و نیز مصاف فجر سپاسی و ملوان در شیراز هستند.

اگر در هر دو بازی مذکور ذوب‌آهن و فجر سپاسی به ترتیب در برابر راه‌آهن و ملوان به پیروزی نرسند داماش مستقیماً در لیگ برتر باقی می‌ماند و در صورتی که حداقل یکی از دو تیم ذوب‌آهن و فجر سپاسی به پیروزی نرسند کار داماش به دیدار پلی‌آف کشیده و هنوز امید برای داماشی‌های گیلان باقی می‌ماند و در صورت رخ دادن اتفاق‌های غیر از این حالات داماش مستقیماً از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد.

ممکن است کمتر کسی فکر می‌کرد تیم هفتم نیم فصل اول لیگ برتر در هفته پایانی کارش به اما و اگر بکشد و کاندیدای سقوط از لیگ برتر شود اما تمام اتفاق‌های تلخ یک فصل سخت دست به دست هم دادند تا داماش در این شرایط ویژه و سخت قرار بگیرد.

داماش گیلان اکنون با 25 امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فجر سپاسی شیراز هم با 26 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رده‌های سیزدهم و چهاردهم جدول جای دارند.

داماش در مصاف با فجر سپاسی علیرضا نظیف‌کار را به دلیل محرومیت و محمد مختاری نیز به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد. 

به گزارش فارس، پیش از این سقوط مس کرمان به رقابت‌های لیگ برتر حتمی شده و در آخرین بازی خود مهمان داماش گیلان می‌شود.

انتهای پیام/84001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول