اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌مناسبت سالگرد زلزله شهر شنبه

نمایشگاه عکس «در کوچه‌های انتظار» در شنبه گشایش یافت

نمایشگاه عکسی با عنوان «در کوچه‌های انتظار» از عکاسان استان بوشهر و خبرگزاری‌های کشور امروز به مناسبت سالگرد زلزله شنبه گشایش یافت.

نمایشگاه عکس «در کوچه‌های انتظار» در شنبه گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، رئیس انجمن عکاسان استان بوشهر صبح امروز در حاشیه نمایشگاه عکس «در کوچه‌های انتظار» گفت: در این نمایشگاه 35 قطعه عکس از عکاسان استانی و خبرگزاری‌های کشور مربوط به حادثه زلزله 6,1 ریشتری بیستم فروردین‌ماه سال گذشته در معرض دید عموم قرار گرفته است.

محمود صادقی افزود: عکاسان حاضر در این نمایشگاه آثار خود را در جریان بازدیدهای مختلف از شهر شنبه و روستاهای اطراف تهیه کردند و امروز در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

وی تاکید کرد: به منظور پاسداشت جان‌باختگان زلزله، نمایشگاه عکس «در کوچه‌های انتظار» در حسینیه ثارالله شنبه برپا کردیم و این نمایشگاه هفته بعد در بوشهر و 2 هفته بعد نیز در تهران برپا خواهد شد.

برپایی نمایشگاه فعالیت‌ها و اقدامات ادارات دشتی در جریان زلزله شنبه

امروز همچنین نمایشگاهی از فعالیت‌ها و اقدامات ادارات شهرستان دشتی در جریان زلزله بیستم فروردین‌ماه سال گذشته در شنبه برپا شده است.

در این نمایشگاه تصاویری از ساخت و سازها، پروژه‌های عمرانی و دیگر اقدامات انجام شده ادارات دشتی در زلزله شنبه به نمایش درآمده است.

انتهای پیام/66006/م10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول