اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان:

حفظ سهمیه داماش هدف ما در مقابل مس است

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: برای حفظ سهمیه داماش که هدف مهم بازیکنان است به دیدار مس می‌رویم.

حفظ سهمیه داماش هدف ما در مقابل مس است

علی نظرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت داماش در هفته پایانی لیگ برتر اظهار کرد: پس از شکست مقابل ذوب‌آهن کار ما سخت شده است.

وی با بیان اینکه باید برای بقای خود در لیگ برتر با تمام قوا تلاش کنیم، تصریح کرد: پیش از این سرنوشت ما در دست خودمان بود اما اکنون باید به نتایج دیگر رقبای خود نگاه کنیم.

سرمربی داماش گیلان شکست مس کرمان حریف امروز تیم خود را هدف مهم عنوان کرد و گفت: باید مس کرمان را شکست دهیم تا حداقل لیگ برتر را با برد به پایان برسانیم و در کنار آن  امیدوار باشیم تا نتایج رقبا نیز به نفع ما رقم بخورد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای حفظ سهمیه فوتبال رشت به کار می‌بندیم، گفت: امیدواریم در دیدار تیم‌های ذوب‌آهن با راه‌آهن و فجر سپاسی با ملوان حداقل یکی از دو تیم ذوب‌آهن یا فجر سپاسی متوقف شوند تا ما حداقل به دیدار پلی‌آف برسیم.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه با بازیکنان خود صحبت کرده‌ایم تا با تمام وجود در برابر مس ظاهر شوند، خاطرنشان کرد: بازیکنان باید به پیروزی فکر کنند تا در صورت توقف رقبای خود از شانس حضور در لیگ برتر برخوردار شویم.

وی درباره غایبان داماش در برابر مس کرمان یادآور شد: علیرضا نظیف‌کار را به دلیل اخراج در بازی قبلی در اختیار نداریم و محمد مختاری نیز به دلیل مصدومیت به این دیدار نمی‌رسد و مرتضی ابراهیمی نیز مصدوم است و به این ترتیب در خط دفاعی خود با کمبود مواجه هستیم.

انتهای پیام/84001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول