اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

550 هزار خانوار لرستانی در مرحله نخست یارانه دریافت کرده‌اند

معاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان گفت: 550 هزار خانوار لرستانی در مرحله نخست، یارانه دریافت کرده‌اند.

550 هزار خانوار لرستانی در مرحله نخست یارانه دریافت کرده‌اند

علی هادی‌چگنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: باید منتظر بمانیم که این تعداد با انصراف برخی افراد در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها چه میزان کاهش می‌یابد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در روز نخست ثبت‌نام 49 هزار خانوار لرستانی متقاضی دریافت یارانه بوده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان عنوان کرد: این رقم در روز دوم که یک استثنا بوده، به دو برابر یعنی به 100 هزار متقاضی رسیده است.

این مسئول تصریح کرد: از امروز تا آخرین روز ثبت‌نام تعداد متقاضیان در لرستان بین 49 تا 50 هزار خانوار است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان از روند مطلوب ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و گفت: تمام نیروهای مستقر در پایگاه‌های ثبت‌نام در لرستان کار ثبت‌نام متقاضیان یارانه را در سطح این استان انجام می‌دهند.

این مسئول اضافه کرد: برای ثبت‌نام در مرحله دوم یارانه‌ها اطلاعاتی مانند شماره تلفن همراه ضروری است، چرا که اگر شخصی شماره تلفن همراه خود را اعلام نکند، کد رهگیری و شناسایی برای آن فرد ارسال نمی‌شود و شخص نمی‌داند که ثبت‌نام با موفقیت انجام شده یا نه و سردرگم است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان گفت: همراه داشتن کد پستی، شماره ملی سرپرست خانوار و سایر اعضا و شماره حسابی که فرد قبلاً از آن حساب یارانه دریافت کرده، ضروری است.

این مسئول ادامه داد: افراد باید توجه داشته باشند، شماره حساب‌هایی که در سایت ارائه می‌دهند، همان شماره حساب‌های قبلی دریافت یارانه باشد، چرا که استفاده از شماره حساب کارت‌های دیگر باعث می‌شود، ثبت‌نام با موفقیت انجام نگیرد.

هادی‌چگنی متذکر شد: خوشبختانه رسانه‌های استان لرستان به خصوص صدا و سیما در این خصوص اطلاع‌رسانی خوبی داشته‌اند، به گونه‌ای که برنامه‌های تبلیغاتی متعددی از طریق شبکه خبر انجام گرفته است.

وی در پایان اذعان داشت: ما باید از همه فرمانداران و مدیرانی که تاکنون از گرفتن یارانه اعلام انصراف کرده‌اند، تقدیر و تشکر کنیم، چرا که این افراد از حق قانونی خود برای رسیدن جامعه به توسعه هرچه بیشتر گذشت کرده‌اند.

انتهای پیام/2304/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول