اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 شهر تهران خبر داد

اجرای طرح‌های عمرانی عظیم در شهرری/ کاهش فاصله شمال و جنوب تهران

شهردار منطقه 20 شهر تهران از افزایش بودجه عمرانی این منطقه در سال‌جاری و اجرای ده‌ها طرح عمرانی عظیم و جدید خبر داد.

اجرای طرح‌های عمرانی عظیم در شهرری/ کاهش فاصله شمال و جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، منصور کتانباف صبح امروز در جمع خبرنگاران از افزایش بودجه عمرانی این منطقه در سال‌جاری و اجرای ده‌ها طرح عمرانی جدید خبر داد و گفت: مدیریت شهری منطقه 20 تدابیر لازم را در ارتباط با شروع طرح‌های عمرانی جدید پیش‌بینی کرده است و به‌زودی بر اساس برنامه زمان‌بندی شده ده‌ها طرح عمرانی در شهرری کلید می‌خورد.

شهردار منطقه 20 به رشد دو برابری بودجه این منطقه بدون لحاظ متمم اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش بودجه و اعتبارات امسال که در حدود 200 میلیارد تومان است، برنامه‌ریزی‌های لازم برای آغاز تلاش جهادی از نخستین روزهای سال به‌نحوی انجام شده که علاوه بر تکمیل پروژه‌های در حال احداث، پروژه‌های جدیدی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه بر رعایت سه اصل سرعت، صحت و دقت در فرآیند اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و اظهار داشت: احداث شهربازی مدرن، ساخت سه مسجد، اتصال ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به بزرگراه امام علی(ع)، احداث پیاده راه ضلع شرقی حرم، احداث پارکینگ مکانیزه، ساماندهی ضلع شرقی حرم و ... از مهمترین طرح‌های عمرانی جدید است که علاوه بر تکمیل پروژه‌های در حال احداث نظیر مجموعه فرهنگی برج طغرل و توسعه ضلع غرب حرم با تلاش جهادی مجموعه مدیریت شهری این منطقه جنوبی در سال جدید اجرا می‌شود.

شهردار منطقه 20 شهر تهران توسعه حمل و نقل عمومی و ترویج فرهنگ استفاده از آن، ارتقاء کیفیت هوا و محیط زیست شهری و نوسازی بافت فرسوده را از محورهای مهم فعالیت‌های مدیریت شهری این منطقه در سال‌جاری برشمرد و افزود: کاهش فاصله شمال و جنوب پایتخت از مهمترین رویکردهای مدیریت شهری تهران است که همچنان در سال‌جاری نیز این روند با اجرای طرح‌های جدید ادامه دارد.

انتهای پیام/2462/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول