اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل تقارن با جام جهانی برزیل

امتحان پایان سال مدارس زودتر برگزار می‌شود

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس گفت: امتحانات خردادماه امسال به دلیل نزدیکی به مسابقات جام جهانی، زودتر از موعد مقرر آغاز می‌شود.

امتحان پایان سال مدارس زودتر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس، اصغر دیناری اظهار داشت: زمان شروع امتحانات پایان سال تمام مقاطع تحصیلی در استان فارس، بیست و هفتم اردیبهشت ماه تعیین شده است.

وی با اشاره با اینکه امتحان برخی از دروس در مقاطع مختلف تحصیلی به صورت هماهنگ کشوری و استانی خواهد بود، افزود: امتحانات پایان سال تمام مقاطع تحصیلی دانش‌آموزان در فاصله زمانی 27 اردیبهشت تا 21 خرداد ماه 93 برگزار می‌شود.

دیناری ادامه داد: برنامه امتحانات پایان سال مقاطع تحصیلی تدوین و به ادارات آموزش و پرورش این استان ارسال شده است.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه در برخی از مناطق فارس هوا زودتر از سایر مناطق گرم می‌شود، بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش، شروع امتحانات در مناطق گرمسیر از 20 اردیبهشت ماه خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، امتحانات پایه ششم ابتدایی سراسر استان فارس، به صورت هماهنگ منطقه‌ای انجام می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: دانش‌آموزان هر منطقه، ناحیه و شهرستان بر اساس برنامه هماهنگ که از سوی ادارات ابلاغ خواهد شد، در یک زمان به سوالاتی یکسان پاسخ می‌دهند.

به گزارش فارس، عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش نیز پیش‌تر بیان کرده بود: با توجه به اینکه بیست و سوم و بیست و چهارم خرداد ماه، زمان آغاز مسابقات جام جهانی است و برای اینکه امتحانات دانش‌آموزان تداخلی با بازی‌ها نداشته باشد، امتحانات از اواخر اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2448/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول