اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تأکید کرد

‌پاسخگویی به ابهامات و سئوالات مردم در خصوص هدفمندی یارانه‌ها

استاندار زنجان گفت: ضروری است به ابهامات و سئوالات مردم در خصوص هدفمندی یارانه‌ها پاسخ داده شود.

‌پاسخگویی به ابهامات و سئوالات مردم در خصوص هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری امشب در دومین جلسه ستاد استانی اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در زنجان اظهار کرد: ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها به نحو مطلوبی در استان انجام شده و پیک کاری استان امروز بود که خوشبختانه مشکلی در این زمینه وجود نداشت.

وی با بیان اینکه نیاز به اضافه کردن دستگاه‌های همکاری برای اجرای این طرح نیست، ادامه داد: به نظر می‌رسد در روزهای آینده مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه این مرحله از ثبت‌نام به منظور درخواست مجدد افراد برای دریافت یارانه است، ادامه داد: در این مرحله خانوارهای جدید ثبت‌نام نمی‌کنند.

استاندار زنجان با اشاره به انصراف برخی سرپرستان خانوار از دریافت یارانه گفت: افراد زیرپوشش این سرپرست نمی‌توانند ثبت‌نام کنند.

انصاری با بیان اینکه با جمع‌بندی ثبت‌نام‌ها سه روز برای افرادی که نتوانسته‌اند ثبت‌نام کنند، در نظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: قرار است این افراد در زمان‌هایی که اعلام می‌شود نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ضروری است به ابهامات و سئوالات مردم پاسخ داده شود، خاطرنشان کرد: ضروری است نسبت به ثبت‌نام در روزهای آینده برنامه‌ریزی مناسب‌تری انجام شود.

* به‌کارگیری همه ظرفیت‌های زنجان برای هدفمندی یارانه‌ها

معاون سیاسی استاندار زنجان نیز در این جلسه بر ضرورت بکارگیری همه ظرفیت‌های استان برای برگزاری این مرحله هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد و گفت: باید از امکانات استان برای برگزاری مطلوب این مرحله استفاده شود.

حمیدرضا شهبازی از آمادگی برخی بانک‌ها، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش برای ثبت‌نام افراد خبر داد و افزود: دستگاه‌های اجرایی برای اجرای مطلوب این مرحله از آمادگی لازم برخوردارند.

وی با بیان اینکه ضروری است ابهامات و پرسش‌های مردم پاسخ داده شود، خاطرنشان کرد: باید مشکلات در روزهای آینده حل شود.

این مسئول بر ضرورت تأمین امنیت روانی جامعه تأکید کرد و ابراز داشت: باید مشکلات به ستاد کشوری ارائه شود.

انتهای پیام/73003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول