اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 40 ارتش:

قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح ایران برای بدخواهان بیمناک است

فرمانده تیپ 40 ارتش گفت:‌ قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح ایران برای بدخواهان بیمناک است.

قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح ایران برای بدخواهان بیمناک است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی مختاری‌فر عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی در مسجد قدس اردبیل اظهار داشت: یکی از نیروهای فداکاری که همواره در دفاع از انقلاب در صحنه حضور داشته و از فرمانده کل قوا و ولی امر مسلمین اطاعت کرده ارتش قهرمان است که همواره در خط مقدس جهاد، شهادت و ایثار قرار دارد.

وی حفظ این روحیه را بزرگترین مزیت نیروهای مسلح به ویژه ارتش قهرمان توصیف کرد و افزود: ارتش با تقدیم هزاران شهید و ده‌ها فرمانده دلیر همچون سپهبد صیاد شیرازی به تنومند شدن این انقلاب و حیات طیبه آن نفسی تازه بخشیده و این شهادت‌ها همچنان در عرصه دفاع از انقلاب، اسلام و ارزش‌های ناب دینی ادامه دارد.

فرمانده تیپ 40 ارتش تصریح کرد: ‌در سایه قدرتمندی نیروهای مسلح تمام دشمنان و استکبار جهانی امروز به نقطه استیصال و درماندگی افتادند که چگونه در برابر این همه قدرت و صلابت ایستاده و بخواهند دست از پا خطا کنند چرا که اگر به چنین فکری بیفتند ما درس پشیمان‌کننده‌ای به آنها می‌دهیم و بالاتر از مجاهدت دوران دفاع مقدس ستیزه‌جویان عصر را با غافلگیری روبه‌رو می‌کنیم.

مختاری‌فر با اشاره به رشادت‌های شهید صیاد شیرازی و بخشی از ابعاد زندگی ساده و بی‌آلایش این فرمانده دلیر ارتش خاطر نشان کرد: شهید صیاد شیرازی در دوران دفاع مقدس پیوند‌دهنده قلب‌ها به همدیگر به ویژه نیروهای سپاهی، ارتشی و بسیجی بود که معتقد بود با وحدت و یگانگی می‌توان پیروز میدان نبرد با دشمن بود و از این سنگر با فتح و ظفر خارج شد.

وی روحیه ایثارگری، اطاعت‌پذیری و لبیک به امام راحل و مقام معظم رهبری را از برجستگی‌های شهید صیاد شیرازی بیان کرد و ادامه داد:‌ تلاش ما بر این است تا برای نسل جدید روحیه و ایثارگری چنین فرماندهان فداکاری را بیشتر معرفی کنیم و به دنیا بفهمانیم که ما از چنین سرمایه‌های عظیم برخوردار بوده و در عزت و عظمت روزافزون کم نمی‌گذاریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند با صلوات و فاتحه یاد و خاطره مجاهدت‌های شهید سرافراز سپهبد صیاد شیرازی گرامی داشته شد.

انتهای پیام/62004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول