اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پژوهش فنی و حرفه‌ای اردبیل:

اصناف و نانوایان اردبیل آموزش مهارتی می‌بینند

رئیس آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: قرار است فعالان بخش صنعتی، اصناف و نانوایان استان اردبیل با مهارت‌های جدید و همچنین آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آشنا شوند.

اصناف و نانوایان اردبیل آموزش مهارتی می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا رحیمی عصر امروز در نشست با گروه‌های مهارتی در اردبیل اظهار داشت: معتقدیم ارائه آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای می‌تواند زمینه تحول اساسی را در بهبود وضعیت اقتصادی، افزایش آگاهی‌ها و کیفیت تولید بالا ببرد.

وی تصریح کرد: هر چقدر گروه‌های شغلی جامعه و علاقمندان با مهارت‌ها و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای انس گرفته و ارتباط برقرار کنند به همان میزان ما قادر هستیم بهره‌وری را در جامعه افزایش دهیم.

رئیس آموزش و پژوهش فنی و حرفه‌ای استان خاطر نشان کرد: یک‌هزار و 213 نفر در بخش صنایع و اصناف در سال گذشته آموزش‌های مهارتی را با موفقیت گذراندند.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اصلاح الگوی مصرف و با هدف ارتقای مهارت شاغلان واحدهای صنفی نانوایی، کمک به بهداشت و سلامت جامعه و اقتصاد کشور 667 نفر از شاغلان واحدهای صنفی نانوایی در سطح استان در حرفه‌های مرتبط با صنعت نان آموزش‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

وی بیان کرد: در سال گذشته موفق شدیم بیش از 77 هزار نفرساعت آموزش مفید و سازنده به شاغلان بخش صنایع و اصناف ارائه کنیم که این آموزش‌ها با استقبال خوبی روبه‌رو شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره مؤسسات کارآموزی آزاد استان نیز از آموزش 3 میلیون و 100 هزار نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در سال گذشته خبر داد.

علی بهشتی یادآور شد: در سال گذشته 18 هزار و 554 نفر در آموزشگاه‌های آزاد در بخش خصوصی آموزش‌های مهارتی را فرا گرفته‌اند.

وی گفت: از مجموع مهارت‌آموختگان در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد استان 10 هزار و 327 نفر خواهران و هشت هزار و 327 نفر برادران بوده‌اند که به ترتیب 2 میلیون و 110 هزار نفرساعت خواهران و 990 هزار نفرساعت آموزش به برادران در حوزه‌های مختلف آموزشی ارائه شده است.

انتهای پیام/62001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول