اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد

پرداخت 14 میلیارد وام کارگشایی و خودکفایی به مددجویان خدابنده‌ای

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده از پرداخت 14 میلیارد ریال وام خودکفایی و کارگشایی به مددجویان این نهاد خبر داد.

پرداخت 14 میلیارد وام کارگشایی و خودکفایی به مددجویان خدابنده‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غدیر خلجی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی کمیته امداد خدابنده در جمع کارکنان این نهاد با اشاره به رویکردهای توانمندسازی کمیته امداد در دهه چهارم خدمت‌رسانی این نهاد تصریح کرد: سالانه اقدامات بسیاری در راستای خودکفایی مددجویان و توانمندسازی آنها صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده با ارائه گزارشی از اقدامات واحد خودکفایی کمیته امداد خدابنده طی سال‌ گذشته اذعان داشت: در مدت مذکور 882 فقره وام کارگشایی و خودکفایی به مددجویان این نهاد پرداخت شد.

این مسئول تصریح کرد: برای پرداخت این تعداد وام 14 میلیارد و 812 میلیون ریال توسط کمیته امداد خدابنده هزینه شد.

خلجی با بیان اینکه از تعداد مذکور 145 فقره به صورت وام اشتغال پرداخت شده است، بیان کرد: در این راستا 8 میلیارد ریال توسط امداد خدابنده هزینه شده است.

وی همچنین از پرداخت 735 فقره وام کارگشایی به مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: مبلغ هزینه شده برای پرداخت این وام‌ها 6 میلیارد و 712 میلیون ریال است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده همچنین از پرداخت دو فقره وام مسکن به افراد غیر تحت پوشش این نهاد خبر داد و اظهار داشت: مبلغ هزینه شده در این راستا 100 میلیون ریال است.

*اعطای کمک هزینه تغذیه به 200 کودک خدابنده‌ای

این مسئول در ادامه با ارائه گزارشی از خدمات درمانی و حمایتی این نهاد در بخش درمان و بهداشت اضافه کرد: کمیته امداد خدابنده در کنار توانمندسازی و اشتغالزایی مددجویان، به موضوعات درمانی و بهداشتی آنها نیز توجه داشته و تاکنون اقدامات مطلوبی را در این زمینه انجام داده است.

خلجی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد در بخش درمانی و بهداشتی پرداخت کمک هزینه برای رفع سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال است، گفت: طی سال گذشته به 200 کودک خدابنده‌ای با اعتبار بالغ بر 944 میلیون ریال کمک هزینه رفع سوء تغذیه اعطا شد.

این مسئول با اشاره به تاثیرات مثبت اعطای این کمک‌ها اضافه کرد: خوشبختانه این کمک هزینه‌ها و سبدهای غذایی تاثیر بسزایی در تامین سلامتی و برطرف شدن سوء تغذیه کودکان داشته است.

وی همچنین از مساعدت 282 میلیون و 300 هزار ریال در بخش بهداشت و 109 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات ویژه درمان به 66 نفر از مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: این مساعدت‌ها در شش ماهه آخر سال گذشته صورت گرفته است.

انتهای پیام/73005/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول