اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سازمان بسیج رسانه فارس صورت می‌گیرد

برگزاری اردوی راهیان نور دریایی ویژه اصحاب رسانه

سازمان بسیج رسانه فارس اردوی راهیان نور دریایی سه روزه ویژه اصحاب رسانه این استان را در استان هرمزگان برگزار می‌کند.

برگزاری اردوی راهیان نور دریایی ویژه اصحاب رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه فارس، در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و معنوی، سازمان بسیج رسانه این استان اردوی راهیان نور دریایی سه روزه ویژه اصحاب رسانه در قالب «تور رسانه‌ای» از 23 تا 25 فروردین ماه جاری در هرمزگان با حضور جمعی از مدیران مسئول، سردبیران، اعضای هیئت تحریریه، عکاسان، خبرنگاران روزنامه‌های محلی و کشوری، خبرگزاری‌های فعال در این استان، پایگاه‌های خبری تحلیلی، برخی از نشریات مکتوب و صدا و سیما برگزار می‌کند.

عمده هدف این سازمان از برگزاری این اردوی فرهنگی و معنوی، بازدید از دستاوردهای نظامی و اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آشنایی اصحاب رسانه با ظرفیت و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران و تهیه گزارش از فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی سپاه فجر فارس در منطقه محروم جزیره هنگام است.

اهم برنامه‌های این اردو بازدید از مناطقی مانند: جزایر هنگام، قشم، هرمز، بندر شهید رجایی، کارخانه کشتی‌سازی و امام زاده مظفر(ع) است.

از دیگر برنامه‌های این اردو برگزاری نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه فارس و هرمزگان است.

در این سفر برخی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس همراه با کاروان اصحاب رسانه خواهند بود تا نسبت به برگزاری برنامه‌های فرهنگی مختلف، برداشتی هرچند کوتاه از فرهنگ دفاع مقدس را برای حاضران تداعی کنند.

همچنین یک تیم مستندساز از سیمای مرکز فارس برای تهیه مستند از فعالیت‌های محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس در جزیره هنگام، به همراه کاروان اصحاب رسانه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/‌2448/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول