اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بوناچیچ:

مقابل داماش جوانمردانه بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: مقابل داماش جوانمردانه بازی می‌کنیم.

مقابل داماش جوانمردانه بازی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، لوکا بوناچیچ بعد از ظهر امروز در نشست خبری قبل از بازی با تیم فوتبال داماش گیلان اظهار کرد: فردا برای دفاع از حیثیت تیم مس به میدان می‌رویم.

وی به اتمام کار تیم مس در لیگ برتر اشاره کرد و افزود: در فوتبال حرفه‌ای باید به وظیفه خود عمل کنیم و با قدرت کامل به میدان می‌رویم.

بوناچیچ با اشاره به ارزیابی تیم فوتبال داماش گیلان، تصریح کرد: داماش هنوز کورسوی امید برای ماندن در لیگ برتر دارد و با این انگیزه در زمین خود می‌جنگد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بر بازی جوانمردانه مقابل داماش تاکید کرد و گفت: فردا با نیت بازی جوانمردانه به میدان می‌رویم.

وی با بیان اینکه در بازی فردا سه بازیکن مصدوم داریم، یادآور شد: بازیکنان مذکور همراه تیم به رشت نیامدند.

بوناچیچ به سقوط تیم مس به همراه او از لیگ برتر اشاره کرد و افزود: مدت دو ماه و نیم است که به تیم مس آمدم اما این سقوط به نام بنده نوشته می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به سال‌ها آشنایی با فوتبال ایران، اظهار کرد: از اینکه تیم مس نتوانست در لیگ برتر بماند، متاسف هستم.

وی با بیان اینکه باشگاه مس بیشتر از دیگران ضرر کرده است، تصریح کرد: بازیکنان امکان دارد تیم را ترک کنند و دغدغه آنها تسویه قراردادها است.

به گزارش فارس، بازی تیم‌های فوتبال داماش گیلان و مس کرمان روز جمعه ساعت 19 در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول