اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع):

تدبیر و مدیریت شهید صیاد شیرازی در زمان جنگ بی‌نظیر بود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: تدبیر و مدیریت شهید صیاد شیرازی در زمان جنگ بی‌نظیر بود.

تدبیر و مدیریت شهید صیاد شیرازی در زمان جنگ بی‌نظیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌‌الاسلام حسین دشتی ظهر امروز در آیین بزرگداشت شهید علی صیاد شیرازی، اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی در ایران خود به درجات بالای علمی دست پیدا کرد و بعد نیز برای ادامه تحصیل به آمریکا رفت و در آنجا نیز نفر برتر شد و این سیری‌ناپذیری وی در کسب علم از ویژگی‌های بارز شخصیت صیاد شیرازی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: ملت ایران وارث شهیدانی بزرگ چون شهید صیاد شیرازی و شهید چمران است و آنها در هر جا که نیاز به خدمت بود دریغ نمی‌کردند و شهید چمران وقتی دید که در لبنان به وی نیاز است، خود را از آمریکا به لبنان رساند که این نمونه بارز خدمت به اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق (ع) بوشهر خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی با وجود اینکه می‌توانست در مجموعه نظامی خود خدمت کند، خود را به کردستان رساند و همچنین وقتی وی به عنوان سرلشکری منصوب شد، می‌گفت که او را سرلشکر خطاب نکنند و با عنوان سپهبد از او نام ببرند و این از وِیژگی بزرگ صیاد شیرازی است که توانست وی را در اذهان و تاریخ ماندگار کند.

دشتی عنوان کرد: خیلی از انسان‌ها در زندگی مادی و دنیوی خود محصورند؛ در حالی که شهید صیاد شیرازی شخصیتی خداجو بود و استقامت وی در توسل به خدا موجب بزرگی شخصیت شهید صیاد شیرازی در اذهان مردم شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق (ع) بوشهر ابراز داشت: از ویژگی‌های بارز شخصیت شهید صیاد شیرازی مدیریت بحران بود که در سخت‌ترین شرایط بهترین تصمیمات را می‌گرفت.

دشتی یادآور شد: مدیریت در زمان جنگ که در بدترین شرایط ممکن صورت می‌گیرد به هیچ قابل مقایسه با مدیریت امروز نیست.

امام جمعه موقت بوشهر بیان داشت: ایده وحدت مدیریت در جنگ از اندیشه‌های ناب شهید صیاد شیرازی بود که عقیده داشت هم ارتش و هم سپاه باید مدیریت جنگ داشته باشد و خودش عاملی تأثیرگذار در شکل گرفتن ستاد مشترک سپاه و ارتش بود.

دشتی در پایان اضافه کرد: شهید صیاد شیرازی وقتی از سوی رهبر انقلاب به درجه‌ای نائل می‌شد آن درجه برای او اهمیتی نداشت و راضی بودن رهبر معظم انقلاب از وی اهمیتش از گرفتن پست و درجه بیشتر بود.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول