اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوه:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های امسال ساوه است

فرماندار ساوه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را از اولویت‌های این شهرستان در سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی عنوان کرد.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های امسال ساوه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، احمد آزاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه‌های نیمه تمام مانع توسعه شهری بوده و موجب حیف و میل شدن بیت‌المال می‌شوند، بر این اساس تکمیل پروژه‌های نیمه تمام موجود یکی از اولویت‌های اصلی امسال مدیران این شهر به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد پروژه‌های نیمه تمام موجود در شهر ساوه کمتر از 10 پروژه است که تلاش داریم امسال این پروژه‌ها را که در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و خدماتی است، تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

فرماندار ساوه با اشاره به اولویت‌های این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان خاطرنشان ساخت: در بخش بهداشت و درمان خوشبختانه انجمن خیرین سلامت در ساوه فعال شده و تلاش داریم با مشارکت این انجمن به نیازهای درمانی شهر از جمله بیمارستان، مراکز اورژانس و درمانگاه با توجه به افزایش جمعیت شهری پاسخی مناسب دهیم.

آزاد افزود: به دلیل استقرار شهر ساوه در مسیر ترانزیت کشور و نزدیکی این شهر به تهران و کرج و قم نیاز است امکانات مناسبی از نظر درمانی در شهر فراهم شود تا در هنگام بروز بحران در آینده بتوان خدمات لازم بهداشتی و درمانی را ارائه کرد.

وی گفت: در حوزه مسائل فرهنگی نیز تلاش داریم مجمع خیرین امورات قرآنی را تشکیل و راه‌اندازی کرده تا از این طریق به ترویج فرهنگ قرآن در جامعه بپردازیم.

فرماندار ساوه بیان داشت: این شهرستان سال گذشته در ترویج فرهنگ قرآن و توسعه فعالیت‌های قرآنی موفق به کسب رتبه برتر در بین شهرهای استان شد.

آزاد ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و هنری با توجه به تعداد بالای هنرمندان را امری ضروری دانست و بیان کرد: با عنایت به دغدغه مقام معظم رهبری پیرامون مباحث فرهنگی مدیریت این شهرستان همت خود را برای بهبود مباحث فرهنگی مضاعف کرده و در سال جاری توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری از طریق انجمن‌های قرآنی، موسیقی، نمایشی، تجسمی و ... دیگر هنرمندان را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به اولویت‌های شهرستان در حوزه اقتصاد گفت: در حال حاضر بزرگترین شهر صنعتی ایران در شهر ساوه استقرار یافته و کارخانه‌های بسیار بزرگ و کوچکی در این شهر مشغول فعالیت هستند، هم اکنون ارتباط خوبی بین صنایع و شهر ساوه ایجاد شده به طوری که مدیران واحدهای صنعتی در امور زیربنایی کمک‌های بسیار ارزشمندی به مدیران شهرستان کرده و می‌کنند.

فرماندار ساوه افزود: ما نیز به عنوان مدیران شهرستان در سال جاری قصد داریم با تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای صنعتی و استمهال وام‌ها به روند توسعه این صنایع کمک کرده و موجبات رونق بیش از پیش فعالیت‌های اقتصادی در شهر را فراهم سازیم.

آزاد اظهار داشت: کمک به توسعه فاز دوم شهر صنعتی کاوه و فعال‌تر کردن منطقه ویژه اقتصادی و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز از دیگر سیاست‌های مدیران شهری در حوزه اقتصادی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/87010/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول