اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

پلدختر از لحاظ فرهنگی، امنیتی و اخلاقی در لرستان نمونه است

امام جمعه پلدختر گفت: شهرستان پلدختر از لحاظ فرهنگی، امنیتی و اخلاقی در استان لرستان منطقه نمونه است.

پلدختر از لحاظ فرهنگی، امنیتی و اخلاقی در لرستان نمونه است

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند ظهر امروز در دیدار با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر گفت: شهرستان پلدختر یکی از شهرهای امن استان لرستان است و عدم تاثیرپذیری مردم این شهرستان از ابزارآلات تهاجم فرهنگی امثال ماهواره این شهرستان را از لحاظ فرهنگی و اخلاقی به منطقه نمونه در استان تبدیل کرده است.

وی به موفقیت‌های نیروی انتظامی استان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در طول شش ماه سرقت منازل در استان 47 درصد کاهش یافته که در مقایسه با آمار کشوری این ارقام نشان دهنده، تلاش شبانه نیروی انتظامی استان و تحولات مثبت صورت گرفته در این نیرو است.

امام جمعه پلدختر به محرومیت شهرستان پلدختر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در شهرستان پلدختر کارخانجات یا مراکز صنعتی مهم وجود ندارد و بیشتر مردم از طریق شغل‌های آزاد کشاورزی و غیره به امرار معاش می‌پردازند، انتظار می‌رود، نیروی انتظامی در تعامل با مردم نسبت به توقیف موتورهای سیکلت سه چرخ که بعضی از شهروندان از این طریق به کسب درآمد می‌پردازند، سخت‌گیری نکنند.

حجت‌الاسلام لروند با تقدیر از عملکرد ناجا و نیروی انتظامی شهرستان پلدختر در برقراری امنیت در تعطیلات نوروز اظهارداشت: امنیت خوب امروز شهرستان پلدختر مرهون تلاش و زحمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی این شهرستان است.

رئیس پلیس پلدختر در این دیدار با اشاره به شعار امسال افزود: در سال جدید که توسط مقام معظم رهبری، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده، نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای ایجاد بسترهای مناسب امنیتی در شهرستان فراهم می‌کند.

رضا داوودی گفت: نیروی انتظامی برای تحقق شعار امسال در جهت رشد فعالیت‌های اقتصادی و اعتلای فرهنگ اسلامی و ملی در جامعه  تمام توان خود را به کار می‌گیرد.

وی گفت: از 28 اسفند سال گذشته تا به امروز وضعیت امنیتی و احساس امنیت در شهرستان مطلوب بوده، به طوری که در این زمینه پلدختر توانسته رتبه اول استان را کسب کند.

این مسئول در ادامه کاهش 50 درصدی جرائم به ویژه سرقت و افزایش 135 درصدی کشفیات در شهرستان پلدختر نسبت به سال گذشته را از جمله اقدامات مهم صورت گرفته نیروی انتظامی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام میرزایی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان پلدختر در پایان از تعامل و همکاری امام جمعه شهرستان در قبال برگزاری برنامه‌های مختلف نیروی انتظامی تقدیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر به همراه پرسنل این نیرو در نخستین نماز وحدت بخش  در مسجد جامع حضور پیدا کردند و سپس به سئوالات مردم پاسخ دادند.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول