اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج خبر داد

دستگیری سارقان خودرو در کرج با اعتراف به 20 فقره سرقت

فرمانده انتظامی کرج گفت: مأموران انتظامی شهرستان کرج استان البرز موفق به دستگیری دو نفر سارق حرفه‌ای خودرو و داخل خودرو شدند.

دستگیری سارقان خودرو در کرج با اعتراف به 20 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سیدحسین سیدحقیقی اظهار داشت: 18 فروردین ماه سال جاری واحد گشت کلانتری 32 حصارک در زمان گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری پژو که در داخل کوچه‌ای بدون سرنشین پارک شده بود، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: با اخذ استعلام مشخص شد خودروی مورد نظر دارای سابقه سرقت بوده از همین رو ماموران با انجام اقدامات تخصصی و تجسسی و تحقیق از اهالی محل دریافتند که سرنشینان خودرو دو نفر بوده و حدود 30 دقیقه قبل خودرو را در محل موصوف رها نموده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: بلافاصله با تجزیه و تحلیل اطلاعات و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی نهایتا پس از یک ساعت کار اطلاعاتی دو متهم را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

سیدحقیقی افزود: متهمان دستگیر شده به هویت «م-ر» 34 ساله و «م-ن» 38 ساله در بازجویی‌های فنی ضمن اعتراف به سرقت خودروی مکشوفه، به ارتکاب یک فقره سرقت خودروی پراید و 20 فقره سرقت داخل خودرو معترف شدند.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک دستگاه لپ تاب، یک دستگاه سنگ فرز، یک دستگاه پمپ کولر آبی، 32 دستگاه گوشی تلفن همراه، 85 عدد انواع باتری گوشی تلفن همراه، 8 عدد شارژر گوشی تلفن همراه، 140 عدد ال سی دی گوشی تلفن همراه، 4 عدد هندزفری کشف شد.

انتهای پیام/2302/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول