اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

مسئولان نظام با مقاومت خود کشور را در عرصه مسائل هسته‌ای به خودکفایی رساندند

امام جمعه خورموج گفت: مسئولان کشور با مقاومت خود کشور را در موضوع مسائل هسته‌ای به خودکفایی رساندند.

مسئولان نظام با مقاومت خود کشور را در عرصه مسائل هسته‌ای به خودکفایی رساندند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان دشتی، از تلاش مدیران و اتحاد، وحدت و همدلی در خدمت‌رسانی خالصانه در تمام حوزه‌ها به مردم شهرستان تقدیر کرد و اظهار داشت: در شهرستان دشتی انسجام کم‌نظیری در میان مردم، مسئولان، فرماندار و معاونین وی در شهرستان وجود دارد که زبانزد خاص و عام است.

امام جمعه خورموج افزود: این همدلی، اتحاد و همبستگی موجب می‌شود تا ما وظیفه خود را در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی، روح بلند حضرت امام خمینی(ره)، شهدای عزیز انقلاب و مقام معظم رهبری انجام دهیم.

وی ادامه داد: در آغازین هر سال باید برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در خدمات به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی صادقانه باشد.

مصلح سیر و سلوک و قدم گذاشتن در راه حق را از دغدغه بسیاری از انسان‌ها در زندگی عنوان و خاطرنشان کرد: مسئولان باید خود را در برابر نعمت‌هایی که خداوند به آنها داده متعهد کنند و به شعارهای سال که مقام معظم رهبری برای پویایی، نشاط و برنامه داشتن در کشور و رسیدن به اهداف بلند نظام تبیین می‌کنند توجه داشته باشند.

امام جمعه خورموج گفت: دانش و علم یکی از موضوعات همیشگی و مهم مورد نظر مقام معظم رهبری است و چند سال است که عنوان‌های حماسی و جهادی کنار اقتصاد و سیاست قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: امسال را هم مقام معظم رهبری اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری و مطرح کردند یعنی بسیجی‌وار عمل کردن و راس ساعت به محل کار آمدن و بیش از این کار کردن است.

امام جمعه خورموج با بیان اینکه دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت است، افزود: ما باید خود را در زمینه پیشرفت کشور مجهز کنیم و یکی از پیشرفت‌های کشور مقوله اقتصادی است و یکی از مقوله‌ها نیز مقوله فرهنگ است که در مجموع نظام در این بخش مظلوم واقع شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری دغدغه فرهنگی است و در دیدار ایشان با نمایندگان مردم در مجلس خبرگان فرمودند علم و دانش و اقتصاد مهم است اما فرهنگ احاطه بر همه موضوعات دارد.

مصلح افزود: اقتصاد بدون فرهنگ نمی‌شود و اینکه همه مسئولان بسیج شده‌اند و در صدا و سیما، در سخنرانی‌ها و جلسات متعدد توضیح می‌دهند حتی متوسل به مراجع معظم تقلید شده‌اند تا این انگیزه در مردم ایجاد شود کسانی که نیاز ندارند انصراف بدهند و یارانه نگیرند تا هزینه یارانه صرف افراد محروم و مستضعف شود.

امام جمعه خورموج گفت: اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های اول مقام معظم رهبری برای همه مردم و مسئولان است.

مصلح بیستم فروردین روز ملی فنآوری هسته‌ای را به مقام معظم رهبری، مردم ایران تبریک و شهادت دانشمندان هسته‌ای را تسلیت گفت و ادامه داد: مسئولان کشور با مقاومت خود کشور را در موضوع مسائل هسته‌ای به خودکفایی رساندند و سانتریفیوژها توسط دانشمندان داخلی نصب و در حال غنی‌سازی هستیم.

وی یادآور شد: در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها نیز نیاز به کار فرهنگی است و باید به مقوله فرهنگ به عنوان اولویت اول کشور نگاه شود.

انتهای پیام/66001/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول