اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد

افزایش 22.5 درصدی نرخ کرایه‌ تاکسی‌های درون شهری در قم

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از افزایش 22.5 درصدی نرخ کرایه‌ تاکسی‌های درون شهری خبر داد.

افزایش 22.5 درصدی نرخ کرایه‌ تاکسی‌های درون شهری در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با بیان اینکه نرخ کرایه تاکسی‌ها طبق روال سال‌های گذشته بعد از کارشناسی و استعلام‌های کتبی در خصوص قیمت و بررسی نرخ بیش از 40 مورد کالا تعیین شده است، گفت: افزایش تورم در پایان سال92 برای پیکان و پراید 32.5درصد و سمند33.5درصد بوده است.

وی افزود: این نرخ در سال جاری با جلسات کارشناسی متعدد با اعضای شورای اسلامی شهر قم در کمسیون مربوطه و با در نظر گرفتن افزایش در سال گذشته که 28.5درصد بوده است و احتمال افزایش نرخ بنزین در سال93، با میانگین 22.5درصد موافقت و مصوبات طی مراحل قانونی اقدام و ابلاغ شد که در صورت افزایش نرخ بنزین نیز همچون دوره‌های قبل کارشناسی و برابر ضوابط و مقررات اقدام خواهد شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: نظارت بر نرخ تاکسی‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود و از ابتدای سال تاکنون تعداد شکایات در این خصوص بسیار کم بوده است.

وی گفت: 15بازرس از سوی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم  و 15 بازرس از سوی شرکت‌ها به صورت مستقیم و ثابت بر فعالیت تاکسی‌ها در نقاط پر ترافیک شهر نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/2258/ل

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول