اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی لشگر 77 پیروز ثامن‌الائمه خراسان رضوی خبر داد

اجرای بیش از 15 عنوان برنامه روز ارتش در سبزوار

مسئول نمایندگی لشگر 77 پیروزثامن الائمه خراسان‌رضوی از برگزاری بیش از 15 عنوان برنامه در هفته ارتش در این شهرستان خبر داد.

اجرای بیش از 15 عنوان برنامه روز ارتش در سبزوار

محمد معین‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: این برنامه‌ها همزمان با سالروز گرامیداشت شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی آغاز و تا روز گرامیداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش در 29 فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این ویژه برنامه‌ها تصریح کرد: دلجویی از خانواده معظم شهدای ارتش، بازدید مسئولین از محل پادگان شماره یک لشگر 77 در سبزوار و اراضی ارتش، دیدار با امام جمعه و شرکت در مراسم عبادی سیاسی روز جمعه و... بخشی از این برنامه‌هاست.

معین‌نسب ادامه داد: مهمترین برنامه ما در این هفته  بازدید فرمانده لشگر 77 پیروز ثامن‌الائمه خراسان رضوی از اراضی ارتش در سبزوار و سخنرانی وی در نماز جمعه خواهد بود.

وی شهید صیاد شیرازی را الگوی همه ارتشیان و نیروهای مسلح دانست و یادآور شد: آنچه از خاطرات شهید صیاد شیرازی برای ما نقل شده و از همرزمان ایشان شنیده‌ایم ایشان دارای روحیه ایثار، فداکاری، شجاعت و ولایتمداری بودند و همواره در امور زندگیشان نسبت به رضای خدا توجه داشتند.

وی در پایان ارتش را نیرویی ولایت‌مدار و گوش به فرمان رهبری دانست و تصریح کرد: ارتش امروز یک نیروی برخواسته از دل انقلاب و فدایی رهبر و سرباز امام زمان (عج) است.

انتهای پیام/2202/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول