اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر

کمپین «نه به یارانه‌ها» قوت گرفت/ انصراف مدیران تا ورزشکاران غیرتمند

کمپین یارانه‌نگیران در استان اردبیل روز به روز دامنه‌دار شده و اقشار مختلف را در بر می‌گیرد.

کمپین «نه به یارانه‌ها» قوت گرفت/ انصراف مدیران تا ورزشکاران غیرتمند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این حرکت گروهی و دسته‌جمعی که از دیروز شدت و قوت گرفته است همچنان و با اعلام نظر اقشار و گروه‌های مختلف از چهره‌های مدیریتی و معروف استان گرفته تا پهلوانان و قهرمانان و برخی گروه‌های مردمی به شکل خودجوش ادامه دارد.

در این مدت علاوه بر نمایندگان مجلس، اعضای شوراهای شهر، شهرداری‌ها، برخی از تجار، بازرگانان و متمولین جامعه که از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند تعدادی از ورزشکاران استان اردبیل که نخواستند نامشان اعلام شود با انصراف از دریافت یارانه نقدی اعلام کردند که با این حرکت قصد کمک به اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر را دارند تا دولت بتواند برای این گروه‌ها حمایت‌های مادی بیشتر و پوشش بیمه‌ای کامل فراهم کند.

در این حرکت خودجوش و نمادین که با استقبال خوبی روبه‌رو شده است شاهد ایثارگری برخی از اقشار عمومی و عادی هستیم که با احساس مسئولیت از دریافت یارانه انصراف داده و سعی کردند تا فضا برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای بهتر فراهم کنند.

بخشی از تجار و بازرگانان و همچنین تلاشگران عرصه تولید و رونق اقتصادی نیز با انصراف از ثبت نام برای دریافت یارانه اعلام کردند که با توجه به افزایش پرداختی‌های دولت از محل هدفمندی یارانه‌ها به گروه‌های مختلف جمعیتی و بر زمین ماندن بسیاری از پروژه و طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی برای بهبود معیشت مردم و رونق چرخ‌های اقتصادی به این کار دست زدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل اظهار داشت: استاندار، معاونان استاندار، فرمانداران شهرستان‌های استان اردبیل، معاونان فرمانداران و اکثر بخشداران استان اردبیل به طور داوطلبانه از دریافت مرحله دوم یارانه نقدی انصراف دادند.

اقبال عباسی عنوان کرد: هدف از این اقدام را همگامی با دولت و کمک به برخورداری اقشار نیازمند از یارانه‌ها عنوان کرد.

این مسئول خاطر‌‌نشان کرد: ثبت نام سرپرستان خانوارهای نیازمند متقاضی دریافت یارانه نقدی از روز چهارشنبه 20 فروردین در سایت www.refahi.ir  آغاز شده است.

انتهای پیام/62004/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول