اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمینی به مساحت 12 هکتار

نمایشگاه بین‌المللی گیلان جانمایی شد

نمایشگاه بین‌المللی گیلان در زمینی به مساحت 12 هکتار در رشت جانمایی شد.

نمایشگاه بین‌المللی گیلان جانمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، استاندار گیلان ظهر امروز در مراسم جانمایی نمایشگاه بین‌المللی این استان اظهار کرد: احداث نمایشگاه بین‌المللی گیلان نیازمند اهتمام ویژه مسئولان دستگاه‌های مختلف است.

محمدعلی نجفی بر احداث سریع‌تر نمایشگاه بین‌المللی گیلان تاکید کرد و افزود: طراحی اولیه نمایشگاه مذکور باید در مدت سه ماه به اتمام برسد.

وی با اشاره به موقعیت ویژه نمایشگاه بین‌المللی گیلان در کنار شهرک سفیدرود رشت، تصریح کرد: نزدیکی به کشورهای حاشیه خزر و آسیای میانه از موقعیت‌های ممتاز نمایشگاه بین‌المللی گیلان است.

نجفی نمایشگاه را محلی برای عرضه محصولات تولیدکنندگان و کالای بازرگانان دانست و تصریح کرد: راه‌اندازی نمایشگاه بین‌المللی گیلان در توسعه گردشگری و تولید استان تاثیرگذار است.

این مسئول، نمایشگاه بین‌المللی را بازاری برای عرضه کالای تمام کشورهای منطقه خواند و یادآور شد: نمایشگاه بین‌المللی گیلان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث می‌شود.

*نمایشگاه بین‌المللی گیلان نیاز به بودجه دولتی ندارد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های گیلان نیز در مراسم مذکور گفت: نمایشگاه بین‌المللی گیلان به صورت مجموعه کامل احداث می‌شود.

امیر مرادی به ایجاد مجموعه اسکان در نمایشگاه بین‌المللی گیلان اشاره کرد و افزود: امکانات اقامتی برای اسکان افرادی که از نقاط دور سفر می‌کنند در نمایشگاه بین‌المللی استان ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه احداث نمایشگاه و غرفه هدف اصلی ایجاد نمایشگاه بین‌المللی گیلان است، تصریح کرد: ایجاد مجموعه تفریحی در کنار نمایشگاه برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

مرادی مساحت نمایشگاه بین‌المللی گیلان را 12 هکتار دانست و اظهار کرد: طرح اولیه نمایشگاه بین‌المللی استان در مدت سه ماه تهیه می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های گیلان با اشاره به اینکه نمایشگاه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث می‌شود، یادآور شد: نمایشگاه بین‌المللی گیلان نیاز به بودجه دولتی ندارد.

انتهای پیام/84001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول