اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در خراسان‌جنوبی

راه‌اندازی کتابخانه "انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره)" در دانشگاه بیرجند

معاون فرهنگی دانشگاه بیرجند گفت: برای نخستین بار در استان کتابخانه "انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره)" با یک‌هزار و 200 عنوان کتاب در دانشگاه بیرجند راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی کتابخانه "انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره)" در دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد لامعی پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار داشت: دانشگاه بیرجند هرساله به صورت مستقل در تمامی برنامه‌های فرهنگی به ویژه اعزام کاروان دانشجویان به مرقد امام شرکت کرده است.

وی با بیان این‌که امسال نیز کاروان دانشجویان به مرقد امام راحل اعزام می‌شود، افزود: سال گذشته با توجه به نزدیک شدن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و ارتحال امام(ره)، همایش استانی " امام و انتخابات " در دانشگاه بیرجند برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشگاه بیرجند از راه‌اندازی کتابخانه "انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره)" برای نخستین‌بار در خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: این کتابخانه با یک‌هزار و 200 عنوان کتاب در دانشگاه بیرجند در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.

لامعی اذعان داشت: سال گذشته وصیت نامه امام خمینی(ره) و صحیفه نور در کتابخانه‌های دانشکده‌های اقماری و دانشگاه بیرجند میان دانشجویان و فعالان فرهنگی توزیع شده است.

وی اضافه کرد: امسال همزمان با ایام ارتحال امام خمینی(ره) "گاهنامه ویژه امام" در خردادماه منتشر و توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه بیرجند با تاکید بر این‌که کار فرهنگی، کار تبلیغی نیست، خاطرنشان کرد: تبلیغات باید در خدمت فرهنگ باشد.

انتهای پیام/69017/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول