اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس معارف جنگ دانشگاه افسری ارتش:

شهید صیاد شیرازی ابداع‌گر راهیان نور بود

مدرس معارف جنگ دانشگاه افسری ارتش گفت: شهید صیاد شیرازی ابداع‌گر حرکت عظیم کاروان راهیان نور بود.

شهید صیاد شیرازی ابداع‌گر راهیان نور بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیر سرتیب احمد اسدی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در مصلای این شهر اظهار کرد: نام نیکوی شهید صیاد شیرازی در زمان حیات و پس از او تاثیرگذار بوده است.

وی وجود شهدا را برای کشور افتخار دانست و افزود: شهید صیادی شیرازی الگوی مناسبی برای نسل جوان است.

اسدی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی با جانفشانی به نظام اسلامی دوام و قوام بخشید، تصریح کرد: مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی هر سال با شکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

همرزم شهید صیاد شیرازی به انجام عملیات داوطلبانه این شهید پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ضد انقلاب در کردستان اشاره کرد و گفت: شهیدان محمد بروجردی و متوسلیان، شهید صیاد شیرازی را در عملیات‌ها همراهی می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی عاشقانه در عملیات‌ها شرکت داشت، بیان کرد: شهید صیاد شیرازی جنگیدن داوطلبانه در راه خدا را در نیروهای مسلح رواج داد و سپاهیان بیش از ارتشیان مجذوب او شدند.

اسدی شهید صیاد شیرازی را پیش‌قراول عملیات‌های نظامی علیه رژیم بعثی عراق خواند و یادآور شد: شهید صیاد شیرازی در بدترین شرایط در جبهه‌های نبرد حضور فیزیکی فعال داشت.

مدرس معارف جنگ دانشگاه افسری ارتش به شناخت کامل شهید صیاد شیرازی از جبهه‌های جنگ و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهید صیاد شیرازی ابداع‌گر حرکت عظیم کاروان راهیان نور بود.

وی موفقیت در عملیات مرصاد را مرهون تلاش شهید صیاد شیرازی دانست و اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی زمینه انهدام منافقان در جبهه‌های نبرد را فراهم کرد و کینه او بر دل آنها باقی ماند.

اسدی با اشاره به تنزل درجه شهید صیاد شیرازی به دلیل خوی برتربینی بنی‌صدر، خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی از کار خود کناره‌گیری نکرد.

مدرس معارف جنگ دانشگاه افسری ارتش به تلاش شهید صیاد شیرازی برای رضای خداوند اشاره کرد و گفت: شهید صیاد شیرازی در عملیات‌ها نوک حمله علیه دشمن بود.

*تاکید شهید صیاد شیرازی به نماز اول وقت

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی به نماز اول وقت تاکید داشت، تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی هنگام عملیات‌ها تلاش می‌کرد نیروها وقت نماز به فضا و مکان مناسبی دسترسی داشته باشند.

اسدی شهید صیاد شیرازی را بنیانگذار آموزش در تمام نیروها خواند و بیان کرد: عملیات‌های بزرگ طریق‌القدس، کربلای2، فتح‌المبین و ... پس از فرماندهی نیروی زمینی ارتش توسط شهید صیاد شیرازی انجام شد.

انتهای پیام/84001/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول