اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دورود:

بیش از 80 پایگاه کار ثبت‌نام مرحله دوم یارانه مردم دورود را انجام می‌دهند

فرماندار دورود گفت: بیش از 80 پایگاه کار ثبت‌نام مرحله دوم یارانه مردم دورود را انجام می‌دهند.

بیش از 80 پایگاه کار ثبت‌نام مرحله دوم یارانه مردم دورود را انجام می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ماشاالله نعمتی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی یارانه‌ها در خرم‌آباد اظهار کرد: با احتساب دفاتر پیشخوان و به استثناء مراکز پست و بهزیستی 80 مرکز ثبت‌نام مرحله دوم یارانه‌ها در این شهرستان وجود دارد.

وی افزود: از این تعداد 40 مرکز خدمات کامپیوتری و 21 دفتر پیشخوان شهری کار این ثبت‌نام را در مرحله دوم انجام می‌دهند.

این مسئول یاد‌آور شد: علاوه بر این تعداد پایگاه‌های بهزیستی، کمیته امداد و دفاتر پلیس + 10 مشغول خدمت‌رسانی به مردم در این عرصه هستند.

فرماندار دورود با بیان اینکه برای اجرای هرچه بهتر مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها مانور تبلیغاتی دراین زمینه در شهرستان دورود برگزار شده است، افزود: این شهرستان نسبت به اطلاع‌رسانی شفاف به مردم در چند نقطه شهرستان بنر اطلاع‌رسانی نصب کرده است.

نعمتی یاد‌آور شد: تمام نقاط مختلف شهرستان دورود مکان‌هایی برای ثبت‌نام افراد شناسایی شده که مردم به این نقاط مراجعه می‌کنند.

وی گفت: افرادی که جدید ازدواج کرده‌اند، به عنوان یک خانواده تلقی نمی‌شوند، لذا باید همچنان با خانواده‌های قبلی خود ثبت‌نام کنند.

فرماندار دورود تصریح کرد: جلسه ستاد هماهنگی هدفمندی یارانه‌ها اواخر سال گذشته در دورود برگزار شده که در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرای مختلف نسبت به نحوه ثبت‌نام توجیه شده‌اند.

این مسئول اذعان کرد: از کسانی که توانایی مالی مناسبی دارند، درخواست می‌شود، نسبت به انصراف خود از یارانه اقدام کنند، زیرا این هزینه می‌تواند برای آبادانی کشور صرف شود.

فرماندار دورود یاد‌آور شد: از توانایی بخشداران و روحانیان استفاده کرده‌ایم که مردم را نسبت به انصراف یارانه خود توجیه کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در زمان مراجعه به پایگاه‌های ثبت‌نام مردم باید اطلاعات صحیح مانند کد ملی سرپرست اعضای خانوار به همراه کد پستی و شماره تلفن همراه را اعلام کنند.

انتهای پیام/2304/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول