اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مخابرات دماوند خبر داد

ممنوعیت حفاری‌ها در دماوند تا پایان ثبت‌نام یارانه‌ها

رئیس شرکت مخابرات شهرستان دماوند گفت: حفاری‌ها در دماوند به دلیل احتمال قطع شبکه فیبر نوری تا پایان ثبت‌نام یارانه‌ها ممنوع است.

ممنوعیت حفاری‌ها در دماوند تا پایان ثبت‌نام یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حسام‌الدین فولادی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه کارگروه هدفمندسازی یارانه‌ها که در سالن شهید رجایی فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار کرد: وضع اینترنت در شهرستان دماوند عادی است و مشکل خاصی در شبکه‌ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در روز نخست قطعی اینترنت وجود نداشت، افزود: از شهروندان درخواست می‌شود تا به مرور زمان به سایت سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

رئیس شرکت مخابرات شهرستان دماوند تصریح کرد: با توجه به اینکه کسانی که روز قبل ثبت‌نام نکرده‌‌اند، باز هم می‌توانند ثبت نام کنند و بقیه روزها نیز به همین صورت است، شهروندان می‌توانند با صبر و حوصله به این سامانه مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام اینترنتی در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها کاملا رایگان است، گفت: شهروندان از هر نقطه شهرستان دماوند می‌توانند ثبت‌نام خود را از طریق اینترنت انجام دهند.

فولادی با اشاره به افزایش پهنای باند اینترنت در سطح کشور افزود: مشکل خاصی در وضع پهنای باند وجود ندارد و شهروندان می‌توانند با اطمینان کامل از اینترنت استفاده کنند.

رئیس شرکت مخابرات شهرستان دماوند با بیان اینکه پورت‌های جدیدی در مرکز شهید بهشتی گیلاوند نصب شده است، اظهار کرد: اکثر روستاهای شهرستان دماوند دارای اینترنت خانگی هستند و خدمات خوبی توسط شرکت مخابرات در سطح شهرستان دماوند ارائه شده است.

فولادی به اقدام اداره پست اشاره کرد و گفت: در روستاهایی که پست وجود ندارد یا تعطیل است، شهروندان می‌توانند با مراجعه به دیگر دستگاه‌های موجود، ثبت‌نام خود را انجام دهند.

رئیس شرکت مخابرات شهرستان دماوند افزود: به دلیل اینکه دیتای اینترنت بر روی فیبر نوری قرار دارد و بیشتر این فیبرها در حاشیه جاده است، احتمال قطعی وجود دارد و به همین علت، حفاری‌ها تا پایان ثبت‌نام ممنوع است.

وی ادامه داد: اگر ضرورتی در حفاری وجود داشت، دستگاه‌ها می‌توانند با استعلام از مخابرات کار خود را انجام دهند.

انتهای پیام/2568/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول