اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاون نظامی مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد

برنامه‌های هفته بزرگداشت روز ارتش در بروجرد تشریح شد

معاون نظامی و هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهدای مهندسی شهرستان بروجرد به تشریح برنامه‌های هفته بزرگداشت روز ارتش در این شهرستان پرداخت.

برنامه‌های هفته بزرگداشت روز ارتش در بروجرد تشریح شد

حسن گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد، گفت: هفته بزرگداشت روز ارتش از تاریخ 24 لغایت 29 فروردین ماه سال جاری با اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و ورزشی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری سالروز عروج سپهبد شهید صیاد شیرازی و برپایی نماز وحدت با حضور امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستان بروجرد در 24 فروردین ماه از جمله برنامه‌های یاد شده است.

گودرزی اضافه کرد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور نیروهای پایور و وظیفه در مسجد شهدا این مرکز آموزشی، دیدار و بیعت فرماندهان یگان‌های نظامی و انتظامی، کارکنان مرکز شهدای مهندسی و گروه 411 مهندسی دفاعی و برخی از مسئولان شهرستان بروجرد با امام جمعه شهرستان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

معاون نظامی و هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهدای مهندسی شهرستان بروجرد همچنین اجرای برنامه پیاده‌روی خانوادگی کوی سازمانی پادگان شهدای مهندسی، غبارروبی، عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدای شهرستان بروجرد در گلزار شهدا این شهرستان را برخی دیگر از برنامه‌های این ایام خواند.

گودرزی خاطرنشان کرد: اجرای مراسم باشکوه رژه و سان نیروهای مسلح راس ساعت 10 صبح روز 29 فروردین با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان لشکری و کشوری و دیگر مسئولان شهرستان بروجرد با حضور جمع زیادی از شهروندان بروجردی از برنامه‌های شاخص این هفته است.

وی ادامه داد: حضور جمع زیادی از کارکنان مرکز آموزش شهدای مهندسی و گروه 411 مهندسی دفاعی در نماز وحدت بخش و دشمن‌شکن جمعه در همین روز و سخنرانی فرمانده پادگان شهدای مهندسی امیر سرتیپ دوم غلامعلی میر به عنوان سخنران پیش از خطبه از دیگر فعالیت‌های انجام شده در هفته بزرگداشت روز ارتش است.

گودرزی در ادامه دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی بین نیروهای پایور و وظیفه و حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه آیت‌الله بروجردی در این مرکز آموزشی با سخنرانی فرمانده پادگان شهدای مهندسی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/2304/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول