اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانوان استانداری خراسان شمالی:

فرهنگ عفاف و حجاب با تمسک به حضرت فاطمه (س) تبیین شود

مدیرکل بانوان استانداری خراسان شمالی گفت: امروز برخی از زنان جامعه از حجاب و عفاف فاصله گرفته‌اند که در زمینه تحکیم فرهنگ حجاب و عفاف با تمسک به حضرت فاطمه زهرا(س) باید بیش از پیش تلاش شود.

فرهنگ عفاف و حجاب با تمسک به حضرت فاطمه (س) تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، مهردخت قوپرانلو صبح امروز در جمع اعضای کارگروه زنان و خانواده با محوریت بزرگداشت برنامه‌های هفته زن و مقام مادر در شیروان اظهار کرد: بهترین الگو برای زنان جامعه حضرت فاطمه زهرا(س) است.

وی افزود: امروز برخی از زنان جامعه از حجاب و عفاف فاصله گرفته‌اند که به همین دلیل روش تربیتی اهل بیت(ع) می‌تواند الگویی برای تربیت فرزندان ما باشد.

قوپرانلو تصریح کرد: وجود پربرکت حضرت فاطمه زهرا(س) که حلقه اتصال بین نبوت و امامت است نشان از جایگاه والای این بانوی بزرگ نزد خداوند متعال دارد.

فرماندار شیروان نیز در این نشست گفت: کمال دین در پرتو ولایت‌پذیری است و همان‌گونه که حضرت زهرا (س) از کیان اسلام و حریم ولایت به سختی دفاع کردند زنان ایرانی نیز با الگو قرار دادن این اسوه باید راه آن حضرت را ادامه دهند.

عباسعلی صفایی اظهار کرد: امروز حجاب و عفت مظلوم واقع شده که زنان باید به این فریضه الهی توجه بیشتری داشته باشند.

وی هفته زن را بهترین فرصت برای شناساندن ابعاد زندگانی آن حضرت به جامعه دانست و گفت: فرهنگ فاطمی فرهنگ دفاع از مظلوم، ولایت، رهبری و مبارزه جدی با توطئه‌ها و فتنه‌های علنی و پنهانی دشمنان است.

انتهای پیام/63002/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول